195 reviews
Write a review

99% of the customers recommend this company.

Wat vindt u van de bestel procedure? - Ease of ordering
Levertijd - Delivery speed
Wat vindt u van de informatie op de website? - Information on the website?
Responstijd - Response time
Klantvriendelijkheid - Customer service

h

Goed, kompetente telefonisch informatie zonder uren in de keuzemenus

Cinephile

Excellent!

Sterke punten - Strengths

Clearly described the product I was looking for.

None.

Anonymously

Ik heb geen prettige ervaringen met UPS en daarom zou het fijn zijn als er andere verzendopties waren. Maar ditmaal is het goed gegaan.
Verder is de website toe aan verbeteringlvernieuwing:...
Verder is de website toe aan verbeteringlvernieuwing: qua productinformatie (sommige merken worden niet (meer) verkocht?), ontwerp (het is geen 2002 meer, of daaromtrent) en qua inhoud (wat en hoe doet JVB waardoor de producten zo bijzonder zijn, en eventueel waardoor ze zo 'duur' zijn). Niet iedereen zal er goed wijs uit kunnen.
Het werkt allemaal, maar je moet erg je best doen om uit te vogelen wat je nou echt zoekt en om de informatie te begrijpen.

Sterke punten - Strengths

De producten zijn uniek en van hoge kwaliteit.

Zie hierboven.

Reply JVB Digital / OPPOstore / AVstyle:

Naast de JVBdigital website waarop u besteld heeft is onze OPPOstore.nl wellicht overzichtelijker.
UPS bewijst ons al meer dan 25 jaar een goede partner te zijn die aan de meeste van onze eisen voldoet, hetgeen niet wegneemt dat het ook bij UPS wel eens mis kan gaan. Wij doen er dan uiteraard alles aan dit naar tevredenheid op te lossen en waar nodig een spoedkoerier op weg te sturen. De meeste bestellingen wordern door ons gratis met UPS verzonden en veelal de volgende werk dag afgeleverd.
Uiteraard hebben wij ook andere vervoerders tussendoor een kans gegeven om zodoende onze service uit te breiden. maar helaas voldoen er weining aan de gestelde eisen.

Wij ontwikkelen zelf onze modificaties en leveren veelal custom made oplossingen zoals ook bij uw speler het geval is.
Een aantal artikelen met een lagere omloop snelheid zullen daarom wellicht iets duurder zijn als een product met een hoge(re) omloop snelheid.
Wij gaan ervan uit dat u tevreden bent met uw aankoop en willen u bedanken voor uw feedback

peter

Klant vriendelijk

Snelle reacties op Email

Dank

Bas is always very knowledgeable and helpful.

specialized.

Chris Fredericks

Swift response within 1 day on queries. Item ordered was sent out the same day payment was made.

Sterke punten - Strengths

Fast dispatch of items ordered.

Phil

Quick and simple. Easy to navigate and find exactly what was needed.

Sterke punten - Strengths

Product offerings. Ease of purchase. Speed of delivery.

Unknown.

kunis

Gooooood+++++

R. Pechler

Snelle levering maar verkeerd product geleverd. vervolgens hierover contact opgenomen en dezelfde dag werd mijn bestelling omgeruild. echt een fantastische goede service! en aardige mensen.

Sterke punten - Strengths

snelle levering, goede service en aardig personeel

Peter Blokland

Positief

Sterke punten - Strengths

Duidelijk en korte stappen.

Verbeteringen of suggesties - Improvements or suggestions

Niks, ik zou niet te veel veranderen.