191 reviews
Write a review

99% of the customers recommend this company.

Wat vindt u van de bestel procedure? - Ease of ordering
Levertijd - Delivery speed
Wat vindt u van de informatie op de website? - Information on the website?
Responstijd - Response time
Klantvriendelijkheid - Customer service

Patrick Van Nauw

Super servive , ben zeer tevreden met mijn aankopen.

Sterke punten - Strengths

Alles is duidelijk , prijzen, uitleg over het product , kortom super webside

J van Mourik

Erg onder de indruk van de service.
Per email een vraag gesteld.
Word daarop persoonlijk opgebeld en krijg perfecte uitleg.

De unit besteld via de website met een kleine...
Erg onder de indruk van de service.
Per email een vraag gesteld.
Word daarop persoonlijk opgebeld en krijg perfecte uitleg.

De unit besteld via de website met een kleine opmerking en word weer terug gebeld en krijg een keurig antwoord.

Sterke punten - Strengths

Overzichtelijk, duidelijk en specifieke vragen worden goed beantwoord

Bert

Had per ongeluk de verkeerde afstandsbediening besteld. Ik kon hem zonder problemen omruilen. Zeer goede service

Sterke punten - Strengths

Zeer goede service en advies.

Jan B

Al lang liep ik te kijken naar een alternatief voor mijn pc voor het afspelen van digitale content van mijn NAS naar mijn 'home theatre'. Diverse mediaspelers (Popcornhour A-400, nVidia Shield TV)... Al lang liep ik te kijken naar een alternatief voor mijn pc voor het afspelen van digitale content van mijn NAS naar mijn 'home theatre'. Diverse mediaspelers (Popcornhour A-400, nVidia Shield TV) bleken daartoe niet in staat.
Na een speurtocht op diverse fora kwam ik uit bij de Oppo UDP-203/205. In eerste instantie niet interessant bevonden (vanwege de prijs), maar vanwege de groeiende irritatie van het alleen kunnen afspelen van sommige files via de pc, nog eens opnieuw bekeken.
Om teleurstellingen te voorkomen ben ik enkele weken geleden gaan e-mailen met JVB Digital om wat meer te weten te komen over de mogelijkheden van de Oppo spelers. Helder en duidelijk werden de (on)mogelijkheden van de modellen uitgelegd, waarbij het mij vooral opviel, dat JVB Digital absoluut bescheiden was in het aanprijzen van die spelers. Het 'snelle scoren' is duidelijk niet hun strategie. In de tijd daarna meermalen mogen ervaren, dat JVB Digital er ook geen '9 tot 5'-mentaliteit op na houdt; bij mij brandende vragen werden ook 's avonds om 21:30 nog vriendelijk beantwoord.
Vorige week de knoop doorgehakt en een Oppo 205 besteld. Zoals beloofd door JVB Digital direct verzonden (geen 'spookvoorraad', als hoofddealer hebben ze geen externe toeleverancier nodig). Levering was correct uitgevoerd door UPS, uiteraard waren de beloofde extra's erbij.
Zodoende staat de speler nu bijna een week bij mij te spelen. Enkele vragen die rezen bij het gebruik van de speler werden ook weer uitvoerig en naar volle tevredenheid beantwoord door JVB Digital. En ik wordt hoe langer hoe blijer van de Oppo!

Samenvattend:
JVB Digital verkoopt kwaliteit en staat daar volledig achter. Daarbij schreeuwen ze dat niet van de daken, maar geven ze je alle gewenste informatie op een aangename en bescheiden manier. De speler doet precies wat ik er van verwachtte.

Uiterst correct bedrijf.
Géén verkooppraatjes of betweterigheid.
Uiterst correct bedrijf.
Géén verkooppraatjes of betweterigheid.
Wél uitstekende kennis van de artikelen in hun assortiment, die op bescheiden manier (in begrijpelijke taal) tot uiting wordt gebracht.
Zeer snelle levering, alles is echt op voorraad.
Heel vriendelijke communicatie, ook na de koop.

Verbeteringen of suggesties - Improvements or suggestions

E-mailadres niet onder 'contact' te vinden.

Anson

Fast delivery. Feel great to deal with JVB.

Sterke punten - Strengths

Products worked as described.

Verbeteringen of suggesties - Improvements or suggestions

Need to work on the response timings.

Reply JVB Digital / OPPOstore / AVstyle:

Thank you for your feedback.
Thank you for your feedback.
During opening hours in general we succeed to reply our customers within 5 minutes -2 hours. Please bear in mind we have a 8 hour time difference with you, this might have caused a delay as you have experienced in one or perhaps two emails.
Please accept our apologies for this.

Harold

Bij JVB een Oppo 203 besteld. Deze werd conform afspraak de volgende dag reeds geleverd. Prima service.

let's go digital

Prima, na de bestelling had ik nog vragen. Ik ben persoonlijk teruggebeld en ook nog een email ontvangen,
Prima service.

Sterke punten - Strengths

Overzichtelijk, had misschien nog wat hulp kunnen gebruiken met de beste installatie via surround versterker. Maar dit vond ik terug in de doos en gebruiksaanwijzingen van de Oppo.

Verbeteringen of suggesties - Improvements or suggestions

ook de manier waarop ik de regiovrije gedeelte van de Oppo kon gebruiken vond ik terug in de doos.
Wellicht vermelden op site dat deze informatie beschikbaar is in de doos.

Anonymous X

Geweldig

Kan niet beter

Jaap Hoevenberg

Perfect accurate speedy thoughtfull

flexibility,solving issues/thoughts

Verbeteringen of suggesties - Improvements or suggestions

none just go on like this

Toni

Een echt "ouderwets" service gericht bedrijf.

Bijna 24/7 bereikbaar zonder 6 x doorverbonden te worden

geen idee