Dragan Reljic

degelijk product

Roelof leutscher

Mijn ervaring met Elektramat is zeer positief

uitmuntende communicatie en nazorg mbt orders en levering

B.bergsma

2x wat besteld hier. Een keer was alles dubbel geleverd. En de andere keer totaal wat anders wat we besteld hadden. En WhatsApp functie bij hun is ook zwaar wadeloos. Ben je met iemand in gesprek.... 2x wat besteld hier. Een keer was alles dubbel geleverd. En de andere keer totaal wat anders wat we besteld hadden. En WhatsApp functie bij hun is ook zwaar wadeloos. Ben je met iemand in gesprek. Krijg je in eens een andere persoon.

Op dit moment geen goede punten.

Reactie Elektramat NL:

Beste ,
Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt.
Beste ,
Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt.
Helaas heb ik op basis van de beschikbare gegevens geen order kunnen vinden om te kijken wat er gebeurd is, dus kan ik hier nu niet verder in detail treden.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.
Margret van Elektramat

Marc Schoonevelt Buchner

Product niet ontvangen...

Reactie Elektramat NL:

Beste Marc,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wat vervelend om te horen dat je te maken hebt gehad met langere levertijden voor de door jou bestelde artikelen.
Het spijt...
Beste Marc,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Het spijt ons ten zeerste dat wij niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en we begrijpen volledig hoe frusterend dit kan zijn.
Wij doen er alles aan om voldoende voorraad te houden, maar dat we daarbij wel afhankelijk zijn van de fabrikanten.
Verder is het vervelend voor je dat je een verzoek voor een review hebt gekregen, terwijl is het artikel nog niet eens ontvangen hebt.
Er zijn een aantal mails te vroeg verzonden, onze excuses daarvoor.
Volgens de tracking code van PostNL, zou de bestelling nu wel bij je geleverd zijn.

Margret van Elektramat

Ko Bliekendaal

Vriendelijk/zakelijk

mooi produkt

Niels

Laatst een aantal producten bestelt
Snelle levering, groot assortiment en goedkoop. Zeker aan te raden

Snelle levering, groot assortiment, goedkoop

Rini Koevoets

Bart

Snelle levering, duidelijke communicatie

zie boven

sonja goudsblom

Snel bezorging en compleet assoertiment

duidelijke kennisbank en goede klantenservices voor vragen