Piet

Snelle en goede levering.

Snel

Nvt

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Mooi om te horen Piet, graag tot ziens!
Bernice
ZwembadenWebshop.nl

Irma Pieschel

Perfect

De levering was door post vertraagd perfect geholpen 1 mail gestuurd en volgende dag opgelost!

Hi Irma!
Bedankt voor je positieve review! Daar worden we blij van :)
Veel zwemplezier deze zomer!

C. Kouters

Prima verkoop maar helaas geen garantie op de kuip van onze houtgestookte hottub

snelle verkoop

garantie of juiste informatie geven over het product

Goedemorgen,
Allereerst bedankt voor uw feedback.
Wat jammer om te zien dat u niet geheel tevreden bent.
Goedemorgen,
Allereerst bedankt voor uw feedback.
Wat jammer om te zien dat u niet geheel tevreden bent.
Uiteraard heeft u altijd fabrieksgarantie op het product. Alleen de schade die u had aan uw kuip valt niet onder de fabrieksgarantie, daar dit gebruikersschade betrof.
Wel is u aangeboden om nog een keer naar de ‘vlekken' in uw kuip te kijken.
Hier hebben we helaas geen reactie op gekregen. Mochten we hier nog iets in kunnen betekenen horen we dit graag!
Groetjes Daisy

Fred

Prima service. Levering zoals beloofd.

Duidelijke uitleg

Helaas missen wij van dit model, wat toch van 2021 is een WiFi module.

Hi Fred!
Bedankt voor je positieve review! Bij dit bubbelbad zit helaas geen WIFI module.
Ik hoop dat je veel bubbel plezier hebt :)

P. Bartelink

Heel goed. Super service. Complimenten voor de after sales!!

Super service, zeer klantvriendelijk

alles top!

Hi Paul!
Bedankt voor je positieve review! Ik zal je complimenten doorgeven :)
Ik wens je veel zwemplezier deze zomer.

Jaap

Prima ervaring en wat er bij mij uitspringt is de service die verleend wordt. Op al mijn vragen een goed en deskundig antwoord gekregen en overal wordt gedacht in oplossingen die goed zijn voor de... Prima ervaring en wat er bij mij uitspringt is de service die verleend wordt. Op al mijn vragen een goed en deskundig antwoord gekregen en overal wordt gedacht in oplossingen die goed zijn voor de klant.

Service, goede communicatie, klantgericht en gedreven mensen

Bij aankoop meer informatie geven over evt extra kosten. Denk aan bv aanschaf leidingwerk, bekisting zwemjet etc. Kan mensen een beter beeld geven van totaalplaatje qua kosten. Evt meer visuele... Bij aankoop meer informatie geven over evt extra kosten. Denk aan bv aanschaf leidingwerk, bekisting zwemjet etc. Kan mensen een beter beeld geven van totaalplaatje qua kosten. Evt meer visuele voorbeelden van de bouw van een zwembad en technische installatie.

Hi Jaap!
Wat een mooie complimenten! Daar doet ons spetter team het voor.
We hopen dat je veel plezier hebt van je zwembad!
Veel zwemplezier :)
Fleur van...
Hi Jaap!
Wat een mooie complimenten! Daar doet ons spetter team het voor.
We hopen dat je veel plezier hebt van je zwembad!
Veel zwemplezier :)

Super tevreden ?

Vriendelijkheid, foutje snel gecorrigeerd

Niks op aan te merken

Hi Esther!
Wat fijn om te lezen. Een foutje kan er door de drukte wel eens inschieten, maar erg fijn om te zien dat je onze service waardeert! Daar doen we het voor :)
Hopelijk tot snel in...
Hi Esther!
Hopelijk tot snel in onze (web)winkel!

ten Thij

De klantenservice is waardeloos het duurt minimaal een half uur voordat je een medewerker aan de lijn hebt en dit is trucktureel heb namelijk op meerdere dagen en verschillende tijden telefonisch... De klantenservice is waardeloos het duurt minimaal een half uur voordat je een medewerker aan de lijn hebt en dit is trucktureel heb namelijk op meerdere dagen en verschillende tijden telefonisch contact gezocht en telkens minimaal half uur aan de lijn gehangen alvorens ik een medewerker kreeg te spreken.
Daarnaast is mij verkeerde informatie verstrekt betreft de aankoop van een product waardoor het product niet was aan te sluiten en ik uiteindelijk extra kosten moest maken om het product alsnog te kunnen aansluiten wat overige nog steeds niet is gelukt.

Klanten service. Nakomen van afspraken klantvriendelijk.

Beste Pim,
Na aanleiding van je feedback heb ik je het volgende gemaild:
Beste Pim,
Na aanleiding van je feedback heb ik je het volgende gemaild:
"Bedankt voor je feedback. Ik snap je frustratie m.b.t. de lange wachttijden aan onze klantenservice. Onze medewerkers doen erg hun best om je zo spoedig mogelijk te woord te staan. Wij wilde hoe dan ook de lijnen niet sluiten, zodat we ook telefonisch bereikbaar waren en bleven. Dit heeft gezorgd voor langere wachttijden, mijn excuses.
M.b.t. de aanschaf van de warmtepomp stond er in de product tekst het volgende beschreven:
"Om naar 32/38 mm flexibele slang te gaan heeft u 2x slangtule nodig (zie aanbevolen producten)."
Ik zie dat je deze later hebt besteld dus ik neem aan dat de review over deze aanschaf gaat. Dit heb je waarschijnlijk tijdens het bestellen over het hoofd gezien waardoor er in jouw ogen informatie ontbrak.
Maar je geeft ook aan dat aansluiten nu nog niet is gelukt? Mag ik vragen waarom niet en of ik je hiermee kan helpen?"
Helaas heb ik hier op nog niets vernomen. Graag hoor ik of je nog kunnen helpen hiermee.
Groeten,
Bernice
ZwembadenWebshop.nl

J.S.

Leuke aanbiedingen. Wel aantal dingen al uitverkocht en kosten voor zowel verzenden als retourneren.

Sommige artikelen zijn aantrekkelijk geprijsd.

Reactie op retourformulier leek uit te blijven, maar dat in spam map.
Verkeerd gekocht item retouren weegt niet op tegen kostprijs.