Wies

Je krijgt wat je besteld. Snelle levering. Goed en netjes ingepakt.

Afhandeling

N.v.t.

Hi Wies!
Wat een mooie complimenten. Dat is leuk om te lezen :)

Nvt

N.v.t.

N.vt

Nvt

Hi!
Bedankt voor het plaatsen van een review.
Zwemse deze zomer :)

Bart

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Op vragen per mail word snel gereageerd

Hi Bart!
Dat is fijn om te lezen. We doen ons best in deze drukke periode :)
Tot hopelijk snel in onze (web)winkel!

Sabina

Goed(koop)!!

Snel geleverd en niet duur.

Hi Sabina!
Bedankt voor je leuke review. Daar doet ons spetterende team het voor ;)
Zwemse deze zomer!

Thirza

Zowel normale zwembad(reparatie)plakkers als onderwater zwembadplakkers besteld. Heb ze in het weekend besteld i.v.m. een lekkend zwembad en werden op woensdag geleverd. Erg tevreden over de... Zowel normale zwembad(reparatie)plakkers als onderwater zwembadplakkers besteld. Heb ze in het weekend besteld i.v.m. een lekkend zwembad en werden op woensdag geleverd. Erg tevreden over de kwaliteit van de plakkers. Ook de onderwater plakkers waren erg makkelijk aan te brengen. Zal hier zeker weer wat bestellen!

Kwaliteit van product is goed. Goede klantenservice. Ik had per ongeluk een dubbele levering gekregen waarvoor ik contact heb opgenomen met de klantenservice. Contact via mail ging snel.

Hi Thirza!
Wat fijn om te horen dat je zwembad snel geplakt is! Anders zou de waterpret letterlijk in het water vallen ;) We hopen je met je volgende bestelling weer zo te mogen verrassen....
Hi Thirza!

Positief. Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Hi!
Bedankt voor je positieve review! Daar wordt ons spetterteam erg blij van :)
Tot snel in onze (web)winkel!

D.

Komen afspraken na

Hi!
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review over ons te schrijven. Ik hoop dat je zwembad lekker warm blijft met je solar cover :)
Groetjes,...

den Hartog

Hi Danielle!
Bedankt voor je positieve review :)
Graag tot ziens in onze winkel of showtuin.

tebbens

Zwembadpomp gekocht

overzichtelijke site, goed info

als je besteld krijg je een tijd door wanneer ze af gaan leveren, deze klopte niet ivm drukte (stond elders op de site) kon dat dus later worden, dat werkt verwarrend. Ik ging uit van de levertijd... als je besteld krijg je een tijd door wanneer ze af gaan leveren, deze klopte niet ivm drukte (stond elders op de site) kon dat dus later worden, dat werkt verwarrend. Ik ging uit van de levertijd die ik bij de bestelling kreeg

Hi Mart,
Dankjewel voor je feedback. Ik zie inderdaad dat je de zending 2 dagen was vertraagd. We gaven dit inderdaad aan in de banner omdat dit uitzonderlijk voor onze service is.
De...
Hi Mart,
De andere levertijd die je hebt zien staan is onze standaard levertijd van 1 dag. Voor 16.00 uur besteld is in 99% van alle gevallen de volgende dag in huis!
Fijn dat je onze website verder duidelijk en overzichtelijk vindt, hopelijk zien we je snel weer.
Groetjes Bernice
ZwembadenWebshop.nl

Kooiman

Snel besteld, geen probleem.

Nee dat was snel geregeld.

Ik heb 4 dagen moeten wachten op het product, niet jullie schuld maar de TNT post hadden geen tijd om het te bezorgen, dus alsnog zelf ophalen, dit vond ik niet fijn je betaalt tenslotte wel... Ik heb 4 dagen moeten wachten op het product, niet jullie schuld maar de TNT post hadden geen tijd om het te bezorgen, dus alsnog zelf ophalen, dit vond ik niet fijn je betaalt tenslotte wel bezorgkosten.

Beste A,
Bedankt voor je feedback. He, wat balen zeg dat je pakket vertraagd was!
Ik zie inderdaad dat je 15-6 heb besteld en deze 18-6, 3 dagen later pas is uitgeleverd.
Ik denk dat de...
Beste A,
Bedankt voor je feedback. He, wat balen zeg dat je pakket vertraagd was!
Ik denk dat de chauffeurs het ook druk hebben met alle pakketjes die wij tegenwoordig online kopen;)
We hopen je snel weer eens te zien en dan wel als een Speedy Gonzales te leveren.
Groetjes Bernice
ZwembadenWebshop.nl