ten Thij

De klantenservice is waardeloos het duurt minimaal een half uur voordat je een medewerker aan de lijn hebt en dit is trucktureel heb namelijk op meerdere dagen en verschillende tijden telefonisch contact gezocht en telkens minimaal half uur aan de lijn gehangen alvorens ik een medewerker kreeg te spreken.
Daarnaast is mij verkeerde informatie verstrekt betreft de aankoop van een product waardoor het product niet was aan te sluiten en ik uiteindelijk extra kosten moest maken om het product alsnog te kunnen aansluiten wat overige nog steeds niet is gelukt.

Klanten service. Nakomen van afspraken klantvriendelijk.

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste Pim,
Na aanleiding van je feedback heb ik je het volgende gemaild:
"Bedankt voor je feedback. Ik snap je frustratie m.b.t. de lange wachttijden aan onze klantenservice. Onze medewerkers doen erg hun best om je zo spoedig mogelijk te woord te staan. Wij wilde hoe dan ook de lijnen niet sluiten, zodat we ook telefonisch bereikbaar waren en bleven. Dit heeft gezorgd voor langere wachttijden, mijn excuses.
M.b.t. de aanschaf van de warmtepomp stond er in de product tekst het volgende beschreven:
"Om naar 32/38 mm flexibele slang te gaan heeft u 2x slangtule nodig (zie aanbevolen producten)."
Ik zie dat je deze later hebt besteld dus ik neem aan dat de review over deze aanschaf gaat. Dit heb je waarschijnlijk tijdens het bestellen over het hoofd gezien waardoor er in jouw ogen informatie ontbrak.
Maar je geeft ook aan dat aansluiten nu nog niet is gelukt? Mag ik vragen waarom niet en of ik je hiermee kan helpen?"
Helaas heb ik hier op nog niets vernomen. Graag hoor ik of je nog kunnen helpen hiermee.
Groeten,
Bernice
ZwembadenWebshop.nl

Score voor Zwembadenwebshop.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee