1971 beoordelingen
Totaaladvies en uitvoering
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite

Wiel van den Hove

Ga nooit met deze mensen in zee, een en al ellende. verkopers houden zich niet aan de afspraken en beloven gouden bergen 😡monteurs zijn niet ervaren en worden onbeschoft als je ze hierop aanspreekt. Werken 4 uur en 4 uur reistijd, dit moet allemaal betaald worden door de klant. De verkoper had met ons afgesproken dat ze zes lange dgn zouden werken en zouden overnachten in de buurt. Komen met 3 monteurs 12 uur reistijd per dag. Kassa 💰💰als je hier als klant iets van zegt krijg je als antwoord, de verkoper kan van alles beloven maar wij doen dat niet. Niet klaar in de beloofde zes dgn, we zijn ruim een jaar verder en het is nog niet afgewerkt

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Geachte heer/mevrouw van den Hove,
We schrikken van uw reactie en vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de service van Zwaluw Comfortsanitair.
Van de service afdeling begreep ik dat er inmiddels een afspraak met u gepland staat, en dat het probleem dan wordt opgelost.
Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via 0800 0200 962. Zij staan u graag te woord!
Zwaluw Comfortsanitair

Score voor Zwaluw Comfortsanitair: 0.5/5