Informatie op onze website
8.2/10
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Hans Bakker

Super! Ik heb zwaluw vergeleken met twee andere partijen maar was om door de persoonlijke aandacht, en dat ze de productie compleet in eigen hand hebben.

G.J. van der Kamp

Na een goed gesprek is onze douche binnen 6 weken in 1 dag geplaatst. Wij genieten elke dag van onze mooie maar vooral functionele douche.

Theo Boersteede

Vriendelijke mensen, duidelijke kennis van het vak, enorm snel geholpen. Een aanrader

Van Zanten

Eerst bij de firma in Nunspeet geweest vreselijk duur en opdringerig daarna via de computer in contact gekomen met Zwaluw comfort sanitair wat een correcte mensen er werd uitgelegd wat het beste... Eerst bij de firma in Nunspeet geweest vreselijk duur en opdringerig daarna via de computer in contact gekomen met Zwaluw comfort sanitair wat een correcte mensen er werd uitgelegd wat het beste paste in mijn badkamer samen zijn we er uitgekomen en 1 Seeptember wordt mijn nieuwe inloop douche geplaatst een warme douche voor deze firma

Mevrouw van Zanten
Geldermalsen

Fam. Machiels

Bijzonder goed geholpen, zeer tevreden over het resultaat!

F. van de Boogaard

Prachtig aanbod gekregen

Mayo van Rooijen

Hadden ons helemaal niet zenuwachtig hoeveel te maken over onze beslissing om onze douche te vervangen. De man nen van zwaluw hebben de klus met over gave geklaard. We douchen met groot plezier en... Hadden ons helemaal niet zenuwachtig hoeveel te maken over onze beslissing om onze douche te vervangen. De man nen van zwaluw hebben de klus met over gave geklaard. We douchen met groot plezier en heel veilig in onze lage instapdouche.

Jacques van de Baan

Fijne betrouwbare mensen

Michiel Mesman

Uitstekend14-07-2016
Ontzettend tevreden over de afwerking !