Informatie op onze website
8.2/10
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Fijn bedrijf en goede douche!

Fam. Bolk

Tijdens een bezoek aan de 50+ beurs kwamen we bij de stand van zwaluwcomfort. Daar onze moeder al enige tijd slecht ter been is leek het ons verstandig ons wat beter te laten informeren aangaande de... Tijdens een bezoek aan de 50+ beurs kwamen we bij de stand van zwaluwcomfort. Daar onze moeder al enige tijd slecht ter been is leek het ons verstandig ons wat beter te laten informeren aangaande de mogelijkheden voor een veilige badkamer. We werden zeer vakkundig te woord gestaan en na een afspraak bij moeder thuis is er een instapbad pure besteld. Deze is inmiddels tot volle tevredenheid geplaatst. Een dikke pluim voor Zwaluw comfortsanitair voor de prettige behandeling en de fantastische plaatsing en dat allemaal voor een schappelijke prijs!

Op voorhand goede informatie verschaffing / uitleg gekregen omtrent de mogelijkheden en prijs. Daarom tevreden over het eindresultaat. Had wel liever 1 contactpersoon gehad gedurende het proces. Op voorhand goede informatie verschaffing / uitleg gekregen omtrent de mogelijkheden en prijs. Daarom tevreden over het eindresultaat. Had wel liever 1 contactpersoon gehad gedurende het proces.

Goede service en snelle afhandeling

Patrick

Ik heb tot tweemaal toe, speciaal vanuit Arnhem een verzoek gehad om producten te halen specifiek bij jullie. De kwaliteit van de artikelen zijn uitstekend. Het personeel beschikt over veel kennis... Ik heb tot tweemaal toe, speciaal vanuit Arnhem een verzoek gehad om producten te halen specifiek bij jullie. De kwaliteit van de artikelen zijn uitstekend. Het personeel beschikt over veel kennis en helpt de klanten erg goed.

Sandra

Erg blij met onze nieuwe douche

Super service, geweldig resultaat!

Heel vriendelijk en goed.

Melissa Panhuis

Vakbekwaam, vriendelijk...top service.