Informatie op onze website
8.2/10
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

van Olmen

Mijn ouders hebben een douche laten plaatsen door deze firma. Zeer tevreden. Mijn schoonouders zijn vandaag ook geslaagd!

Klom

Uitstekend03-11-2016
Duidelijk advies gehad van de adviseur, erg vriendelijk.
Er is goed naar onze wensen geluisterd. Dikke pluim voor Zwaluw!

Kleter

Na een kort en bondig advies hebben wij de knoop doorgehakt. Wij bezitten nu een heerlijke inloopdouche van zwaluw, kan niet beter

Schelk

Fijn bedrijf. Komen gemaakte afspraken na.

Hakkersteeg

Wij hebben het advies gesprek zeer prettig ervaren. Er is goed naar onze wensen geluiserd.
Mijn vrouw en ik vonden het wel een beetje spannend, maar het resultaat is SUPER! Wij kunnen weer veilig douchen.

de Kluiver

Na een voorspoedige plaatsing miste er alleen nog een stoeltje. Deze is de dag erna meteen geleverd en gemonteerd. Een bosje bloemen hadden wij niet verwacht, chapeau!

Dirks

Vandaag aanschaf gedaan van mijn nieuwe douche in de showroom. Erg tevreden over de service en uitleg. Er is alle tijd voor mij genomen.

van Dyk

Na een fyn gesprek waar mijn vragen voledig werden beantwoord kwam De Zwaluw mijn douche plaatsen. Heerlijk douchen weer met een zitje.

De Vos

Installatie juist voltooid door een team van deskundige, vriendelijke installateurs.
Comfortdouche is gewoon mooi, superdegelijk materiaal en echt op maat en volgens de wens van de cliënt....
Plaatsen van comfortstoeltje en muurbeugel zonder probleem. Overigens van dezelfde hoogstaande kwaliteit.
Ik had echt wel hoge verwachtingen gezien de vrij hoge kost, maar dit overtreft werkelijk alles !
Ik zal zeker niet aarzelen om met dit betrouwbare bedrijf een tweede keer in zee te gaan.
DANK U ZWALUW COMFORTSANITAIR. DOE ZO VERDER !

Wemand Anita

Zijn nog niet zo oud maar zijn zeer tevreden over de douche.