Informatie op onze website
8.2/10
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Cor Stark

Na 32 beoordelingen ook die van ons.
Hadden wij veel eerder moeten doen. Wat een vaklieden. Zeer tevreden over de afwerking.

Albert

Zwaluw sanitair heeft binnen een dag onze badkamer opnieuw ingericht.
We zijn erg tevreden

Schiphof

Vandaag ons hoekbad laten verwijderen. De nieuwe douche is geïnstalleerd binnen de afgesproken tijd. Morgen uitproberen. We zijn er zeer content mee!

Klaassen

Alles was tot in de puntjes geregeld.

van de Kamp

IN EEN WOORD GEWELDIG

te Gunst

Door een goede tip van mijn buurvrouw ben ik bij zwaluw comfortsanitair terecht gekomen. Een waar lot uit de loterij.

Mijn vrouw en ik wilde in eerste instantie gewoon wat informatie....

Mijn vrouw en ik wilde in eerste instantie gewoon wat informatie. Dit hebben wij aangevraagd en netjes ontvangen per post. Voordat wij de wilde bellen om een afspraak te maken werden we gebeld of we alles ontvangen hadde in goede orde. fantastisch toch!!

Daarna hebben we gevraagd of iemand langs kon komen om ons uitleg te geven. Ook dit kon vrij vlot, want er was iemand in de buurt.

Eenmaal bij ons thuis kwam de ware klasse van hrt bedrijf naar boven. Met de vriendelijkheid en de adequaatheid waarmee de adviseur ons het in begrijpbare taal kon uitleggen was subliem. Tot in detail alles besproken en voor ons was het concept zo duidelijk en precies wat we zochten.. en dat binnen een dag!! wauw!

Ondanks dat de prijs even schrikken was.. maar dan nog! Het resultaat is om te koesteren. Iets wat dagelijks een lach op ons gezicht toverd. keer op keer.

Zwaluw bedankt. Wij zijn erg blij dat we de stap hebben genomen om in contact met u te komen.
wij raden dan ook sterk aan om de stap te wagen.

met vriendelijke groet,

Familie A.J.H te Gunst

Dit hadden wij veel eerder moeten doen. Complimenten voor Zwaluw. Afspraken worden netjes nagekomen, vriendelijk personeel. Mijn man kan weer douchen!

Melissa van Essen

Zwaluw heeft een hele mooie douche bij ons geplaatst binnen 1 dag. Ben onder de indruk van de snelheid en kwaliteit!

Ernst van der Klaauw

Dankzij een mooie tekening kreeg ik een goed beeld van hoe mijn badkamer zou worden. Iets later beslist maar enorm netjes geholpen aan de telefoon met extra advies. Alles netjes geplaatst binnen 1... Dankzij een mooie tekening kreeg ik een goed beeld van hoe mijn badkamer zou worden. Iets later beslist maar enorm netjes geholpen aan de telefoon met extra advies. Alles netjes geplaatst binnen 1 dag.

Oege van Ravendorst