Informatie op onze website
8.2/10
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Sabien Pijnacker

Meerdere partijen op bezoek gehad voor een nieuwe veilige badkamer. Uiteindelijk gekozen voor Zwaluw dankzij de scherpe prijs dankzij een leuke actie! Alles heel erg netjes opgeleverd. Zelfs de gang... Meerdere partijen op bezoek gehad voor een nieuwe veilige badkamer. Uiteindelijk gekozen voor Zwaluw dankzij de scherpe prijs dankzij een leuke actie! Alles heel erg netjes opgeleverd. Zelfs de gang was afgeplakt voor de voetafdrukken!

Jan Veelendurf

Alle wensen waren netjes in kaart gebracht, en zelfs bij de uitvoering is er nog rekening gehouden met het verplaatsen van een badkamerkast. Super service!

Fedde Middelkoop

Na de plaatsing van de veilige douche hebben deze vakmannen er zo voor gezorgd dat ik nergens in de badkamer meer kon uitglijden dankzij anti-slip.

Zo gevraagd, zo gedaan: wat een...

Zo gevraagd, zo gedaan: wat een service! Ze mogen altijd weer terugkomen voor een kopje koffie.

Fenneke Kieft

Na een ongeluk met ons badkuip hebben wij besloten om een veilige douche te laten plaatsen door de beleefde mensen van Zwaluw. Nu kan ik zorgeloos douchen elke dag, en dat is weer genieten!

van Limpt

Bij ons is de douche inmiddels ook geplaatst! Zeer tevreden over het eindresultaat.

van Assen

Verleden week ons bad en douche laten ombouwen naar een ruime veilige douche. De monteurs Marten en Elbert hebben vakwerk geleverd! Bedankt mannen van Zwaluw. De nieuwe douche is geweldig.

Fam Schuurmans

Woensdag onze nieuwe douche en wastafelmeubel geplaatst. Hoekbad eruit wat een klus. Resultaat geweldig. Keihard gewerkt door de 3 monteurs van veiligdouchen. Deze douche kan zo in de showroom.

van der Velden

Uitstekende service, mooi resultaat. En in 1 dag!

Fam de Jong

Vorige week is er door Zwaluw comfortsanitair een prachtige comfort douche geplaatst. Van het advies gesprek tot aan de montage. Met 1 woord: TOP!

D. Wieringa

Vandaag nieuwe douche geplaatst , keurig geworden en keurig geworden. Er is hard gewerkt door de monteurs. Binnen 1 dag.