Informatie op onze website
8.2/10
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Willigen

Bad vervangen door douche met ruime inloop. Ben zeer content met het geleverde en vooral ook met de mensen die de douche- inloopcabine hebben geplaatst. Een prachtig op elkaar ingesteld team ,... Bad vervangen door douche met ruime inloop. Ben zeer content met het geleverde en vooral ook met de mensen die de douche- inloopcabine hebben geplaatst. Een prachtig op elkaar ingesteld team , efficiënte werkers en correct in de omgang. Geef hen alle lof.

Dhr. Delreux

Speciaal op maat gemaakt langs ons raam en aflopende plafond. Niemand wilde hier aan beginnen, maar de Zwaluw deed het zonder omkijken. Heel bijzonder

Beveren

Elke dag weer heerlijk douchen zonder een naar gevoel dat ik aan het einde weer over die gevaarlijke badrand moet stappen. 1 woord, geweldig!

Siemon

Ik ben zeer tevreden over het product en de installatie.

vrancken

Mijn man maakt al jaren geen gebruik meer van het bad. ik zelf daar in tegen lig nog regelmatig lekker te badderen.
omdat mijn man moeite kreeg met de instap moest er wel een alternatief...
omdat mijn man moeite kreeg met de instap moest er wel een alternatief komen. de adviseur van zwaluw vertelde ons over het instapbad. dit was voor ons de perfecte oplossing. dit was ook in 1 dag gemonteerd. en wat ziet het er strak uit! wij zijn zeer tevreden over de firma zwaluw comfortsanitair.

Vink

Voorlichting was zeer duidelijk, plaatsing douchecabine vakkundig en snel uitgevoerd.

Geens

Inloopdouche heel nauwkeurig opgemeten en de uitvoering was super. Vooral de monteurs hebben met zorg en keihard gewerkt en alles opgeruimd en schoongemaakt. Ze hadden nog geen tijd voor een lunch!

van Veen

Op 30 augustus hebben jullie bij ons het bad eruit gehaald en een inloopdouche gemaakt! Wij zijn hier heel erg blij mee en genieten hier iedere dag van. Graag delen wij de foto's van hoe mooi en... Op 30 augustus hebben jullie bij ons het bad eruit gehaald en een inloopdouche gemaakt! Wij zijn hier heel erg blij mee en genieten hier iedere dag van. Graag delen wij de foto's van hoe mooi en praktisch onze badkamer is geworden!

Kuip

Bad laten vervangen voor een douche. de badkamer lijkt direct een stuk ruimer door de grote glaswand!

Dhr. Reijns

Het was een lange dag maar het is allemaal gelukt. Fijne mensen over de vloer van zwaluw