Informatie op onze website
8.2/10
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Vercauteren

Nu 16 dagen een nieuwe douche, we genieten ervan ,
er is hard gewerkt , en keurig achtergelaten! Wat mij betreft een 9!

Blom

Et geheel van inmeten tot uitvoeren en de prijs kwaliteit verhouding is voor ons een reden om dit aan iedereen te laten weten die nog steeds staat te douchen in een badkuip! Mijn vrouw en ik geven... Et geheel van inmeten tot uitvoeren en de prijs kwaliteit verhouding is voor ons een reden om dit aan iedereen te laten weten die nog steeds staat te douchen in een badkuip! Mijn vrouw en ik geven de firma Zwaluw op alle fronten een dikke tien !!!!

Mevr. Verhaaf

Woensdag onze nieuwe douche geplaatst. Hoekbad eruit wat een klus. Resultaat geweldig, Mark en ? jullie zijn voor het bedrijf goud waard. Deze douche kan zo in de showroom.

Woelinga-Rodbard

Een complete inloopduche precies volgens de opdracht door uw monteurs prima uitgevoerd

De producten van Zwaluw zijn zeker een beetje duur, maar de kwaliteit is uitstekend. Ook de service van Zwaluw is perfect. En het wordt binnen 1 enkele dag geplaatst. Wij hebben dan ook zeker geen... De producten van Zwaluw zijn zeker een beetje duur, maar de kwaliteit is uitstekend. Ook de service van Zwaluw is perfect. En het wordt binnen 1 enkele dag geplaatst. Wij hebben dan ook zeker geen klachten. !

Driessens

Zeer netjes en beleefd personeel.!!!!!! ben bij de montage van de douche zeer betrokken geweest. alles keurig en netjes afgeleverd en achtergelaten toen ze weggingen.

bronkhorst

We hebben heel veel profijt en comfort van uw producten,hartelijk dank hiervoor en vriendelijke groeten van de fam. Bronkhorst

Ik heb even moeten wachten op een verzoek om de thermostaatkraan na te kijken, er lekte wat water. Maar dit is dan ook weer snel verholpen. Een bloemetje voor mijn vrouw die een beetje overstuur... Ik heb even moeten wachten op een verzoek om de thermostaatkraan na te kijken, er lekte wat water. Maar dit is dan ook weer snel verholpen. Een bloemetje voor mijn vrouw die een beetje overstuur was, heel fijn.

Lohuis

Doordat ik in een rolstoel zit is het badderen voor mij erg moeilijk. Maar dankzij deze vaklui kan ik toch een stuk makkelijker het bad in en uit komen.

Er is speciaal voor mijn man een sunshower opgehangen terwijl er geen stroomaansluiting aanwezig was. Deze is kostenloos verlegd vanuit de slaapkamer ernaast. Top service