Informatie op onze website
8.2/10
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

latour

Wij zijn tevreden over het resultaat en vinden dat de medewerkers Ben en Rudy vlot en keurig gewerkt hebben.Alles werd keurig opgeruimd nadien. Zwaluw Comfortsanitair had ons telefonisch meegedeeld... Wij zijn tevreden over het resultaat en vinden dat de medewerkers Ben en Rudy vlot en keurig gewerkt hebben.Alles werd keurig opgeruimd nadien. Zwaluw Comfortsanitair had ons telefonisch meegedeeld dat de medewerkers iets later zouden aankomen in verband met het verkeer.

overdevest

Prima dienstverlening, goed geinformeerd door de adviseur. De acties zijn ook interessant, maakt de prijs zeer aantrekkelijk.

Verdooner

Zeer tevreden betreffende het slopen van de oude en plaatsen van onze nieuwe douche een compliment voor de twee monteurs. Keurig werk geleverd !!

Veen - Wieland

Op 30 augustus hebben jullie bij ons het bad eruit gehaald en een inloopdouche gemaakt!
Wij zijn hier heel erg blij mee en genieten hier iedere dag van.
Graag delen wij de foto's van hoe...
Wij zijn hier heel erg blij mee en genieten hier iedere dag van.
Graag delen wij de foto's van hoe mooi en praktisch onze badkamer is geworden!

Smit

Gisteren, 24-5-2016 is er bij ons door Herman en Sándor van Zwaluw Comfortsanitair een nieuwe inloop douche geplaatst. Wat een aardige en hardwerkende mannen. Zij moesten eerst en een bad en een... Gisteren, 24-5-2016 is er bij ons door Herman en Sándor van Zwaluw Comfortsanitair een nieuwe inloop douche geplaatst. Wat een aardige en hardwerkende mannen. Zij moesten eerst en een bad en een douchecabine slopen en afwachten wat daar onder vandaan kwam. Daar moest ook nog het een en ander worden gemaakt. Het was een lange dag maar wij hebben het toch ook nog wel gezellig gehad. Toen zij weer weg waren kon je niet zien, behalve dan dat er een nieuwe inloop douche was geplaatst, dat zij er waren geweest,. Alles keurig netjes achter gelaten.
Herman en Sándor nogmaals bedankt het is fantastisch geworden.
Groet, Fam. Smit.

Raymann

Wij zijn hier ZO blij mee.

Wilkens

De vaklui van Zwaluw zijn vandaag bij ons langs geweest en een mooie douche geplaatst (zie foto) wij zijn zeer tevreden en inderdaad binnen een dag geplaatst Alles schoon en zonder stof... De vaklui van Zwaluw zijn vandaag bij ons langs geweest en een mooie douche geplaatst (zie foto) wij zijn zeer tevreden en inderdaad binnen een dag geplaatst Alles schoon en zonder stof afgeleverd

Douma

Geweldig zoals alle afspraken nagekomen worden; even een kwartiertje van tevoren bellen, dat we hen verwachten konden, prima! Goed en heel goed alles opgeruimd en gezogen. Pluim!!

Grabijn

Uitstekend11-11-2016
Vandaag is bij ons de nieuwe douche geplaatst
.GEWELDIG
Uitstekend11-11-2016
Vandaag is bij ons de nieuwe douche geplaatst
.GEWELDIG
Wat is dat mooi geworden. En ja het gaat echt zoals beloofd. In 1 dag klaar en alles keurig als de monteurs weggaan
Ze beloofden om half 9 voor de deur te staan en idd. nog voor half 9 waren ze er al En Delft ligt toch voor hun niet naast de deur. Ik zal jullie ook zeker bij een ieder aanbevelen
Zwaluw Comfortsanitair een compliment van ons

Ochse

14 dagen geleden is bij ons douchecabine geplaatst. Geheel volgens afspraak binnen eén dag. Mannen hebben keihard gewerkt en alles weer keurig netjes achter gelaten. Klein probleempje (kitrandje)... 14 dagen geleden is bij ons douchecabine geplaatst. Geheel volgens afspraak binnen eén dag. Mannen hebben keihard gewerkt en alles weer keurig netjes achter gelaten. Klein probleempje (kitrandje) werd paar dagen netjes alsnog gedaan ondanks dat ze er vele kilometers voor moesten omrijden. Dus ook de aftersales is prima in orde.