Informatie op onze website
8.2/10
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Gesprek met verkoper was heel goed. Plaatsers heel vriendelijk en netjes.
Afwerking op sommige puntjes iets minder maar heb het zelf opgelost.
Belofte op 1 dag afbreken en plaatsen...
Gesprek met verkoper was heel goed. Plaatsers heel vriendelijk en netjes.
Afwerking op sommige puntjes iets minder maar heb het zelf opgelost.
Belofte op 1 dag afbreken en plaatsen helemaal in orde.
Ben tevreden over Zwaluw Comfortsanitair.
Zeker aan te bevelen.
Groetjes Danny

Na aanleiding van het vallen in de badkamer hebben wij een brochure aangevraagd. Deze was de volgende dag al in huis.
Na een goed advies gesprek hebben wij besloten de inloop douche te...
Na een goed advies gesprek hebben wij besloten de inloop douche te installeren. Al met al een prettige samenwerking.

Erg mooi afgewerkt, en volledig op maat

Op speciaal verzoek is een een mooie kast om onze wasmachine en droger gebouwd zodat het allemaal wat netter en moderner oogde. Deze kast hebben wij cadeau gekregen omdat wij net 50 jaar getrouwd... Op speciaal verzoek is een een mooie kast om onze wasmachine en droger gebouwd zodat het allemaal wat netter en moderner oogde. Deze kast hebben wij cadeau gekregen omdat wij net 50 jaar getrouwd waren. Heel leuk!

Bryson

Wij wilden graag onze klassieke badkraan behouden. Dit was geen probleem. Hij is zelfs netjes nagelopen bij de demontage op verkalking en weer gemonteerd. Hij werkt nu zelfs nog iets beter dan vroeger

Dhr Braas weet precies hoe zijn product en bedrijf werkt. Wekte enorm veel vertrouwen en daarom douchen wij nu in een Zwaluw douche

Bleyenga

Monteurs, zeer beleefd, vriendelijk en bescheiden + zeer netjes gewerkt!! Product van goede kwaliteit, mooi design.

Emous

De TV reclame is niet gelogen, ze doen het daadwerkelijk in 1 dag. Wat een werkpaarden zijn dat, 1 kopje koffie en een broodje en weer verder. Wel een hoop geld, maar goed waard.

Ik kreeg na enkele weken het doucheputje niet meer los, maar zelfs daar is iemand nog even voor langsgekomen. Ik kwam er zelf niet uit, maar wat een service!

Schepper

Afspraken worden nagekomen. Service is goed en netjes. Monteurs weten waar zij over praten , echte vakmannen