ZONZ

8.2/10
Kwaliteit van de producten

Dennis van Iterson

Kwalitatief maatwerk doek na twee weken ontvangen. Super strak.

A. Lijten

Oke

De proefstukjes van het doek

20 cm aan alle kanten eraf trekken is erg veel , er vallen te grote gaten tussen doek en houten raamwerk

Reactie ZONZ:

Jammer te horen dat u niet helemaal tevreden bent met het resultaat. Het is echter zo dat dit inherent is aan het product. Doeken met gecurvde zijden dienen opgespannen te worden met draadspanners... Jammer te horen dat u niet helemaal tevreden bent met het resultaat. Het is echter zo dat dit inherent is aan het product. Doeken met gecurvde zijden dienen opgespannen te worden met draadspanners of katrollen en die nemen iets ruimte in. Daar valt bij een doek met curves niet aan te ontkomen helaas. We hopen dat u toch kunt genieten van de schaduw.

vd Boom

Ik heb bij ZONZ een schaduwdoek besteld. De levertijd was ongeveer 6 weken en het product is prima op tijd geleverd. Het ziet er goed uit en bij montage kwam ik erachter dat ik een fout had gemaakt... Ik heb bij ZONZ een schaduwdoek besteld. De levertijd was ongeveer 6 weken en het product is prima op tijd geleverd. Het ziet er goed uit en bij montage kwam ik erachter dat ik een fout had gemaakt in het passend maken van de bijgeleverde staalkabel. Opgebeld en uitgelegd wat er was gebeurd. Vervolgens hebben ze kosteloos en zonder discussie een nieuwe draad toegestuurd.

Service was dik in orde

Niet zozeer een verbeterpunt voor de organisatie, maar als klant is het raadzaam om wat staaltjes op te vragen. Dan heb je beter inzage in de materialisatie en de beschikbare kleuren.

Eva

Zeer tevreden over mijn bestelling

Goede communicatie over maatwerk en de bestelling was bezorgd zoals afgesproken. Montage was goed te doen met dank aan de video's.

Maatwerk mogelijk.
Instructievideo's zijn duidelijk.

Foutje in het adres was gelukkig gecorrigeerd door de bezorger. De postcode was niet correct. De separate eerdere bezorging van de bevestigingsmiddelen was wel goed gegaan. Ook zou het fijn zijn dat... Foutje in het adres was gelukkig gecorrigeerd door de bezorger. De postcode was niet correct. De separate eerdere bezorging van de bevestigingsmiddelen was wel goed gegaan. Ook zou het fijn zijn dat dit wordt gecommuniceerd, nu dacht ik in eerste instantie dat het schaduwdoek al heel snel werd geleverd hoewel dit alleen de bevestigingsmiddelen bleken te zijn.

Tevreden klant

Snelle levering. Prima kwaliteit. Top service. Bij problemen wordt meteen gereageerd en in ons geval een nieuw doen toegestuurd 👍

Goede service

Martijn Helmer

Prima service fijn contact

Directe aanpak van probleem, verkeerde levering

Direct t goede sturen

Kwalitatief goed product en snelle verzending!

Goede geholpen bij het beantwoorden van mijn vraag.

nee

Prima. Duidelijke uitleg

Uitleg goed.
Mooi doek voor redelijk lage prijs

Op de hoogte houden van het verloop van de order.
Duurde langer dan op de website stond.
Daarna kregen we bericht dat het verzonden was maar toen was het doek er al.
We hebben...
Op de hoogte houden van het verloop van de order.
Duurde langer dan op de website stond.
Daarna kregen we bericht dat het verzonden was maar toen was het doek er al.
We hebben echter zelf aan de verkeerde kant geen gaten besteld

Reactie ZONZ:

Beste,
Beste,
Het bestelde doek was een maatwerk doek waarvoor een levertijd van drie weken staat. Deze hebben wij ruimschoots gehaald; binnen twee weken is het doek geleverd. Voor ons standaard assortiment geldt een levertijd van 1 - 2 werkdagen. Wij wensen je veel plezier met het doek.
ZONZ sunsails

Goed advies per mail.

Uitgebreid advies over het inmeten en de accessoires die bij schaduw doek horen.