ZONZ

Prima geregeld

Snelle en correcte levering

Martijn Daas

Mooi schaduwdoek, snelle levering

Goede website. Duidelijke omschrijving. Goede bevestigingstips.

Voicemail achtergelaten, ben echter niet teruggebeld.
In verzendinformatie stond ander doek omschreven.
Voicemail achtergelaten, ben echter niet teruggebeld.
In verzendinformatie stond ander doek omschreven.
Vreemd dat in vakantieperiode het bevestigingsmateriaal niet besteld kan worden, en hier ook geen informatie over te vinden is op de website qua samenstelling hiervan.

Zeer slecht! Bestelling geplaatst en betaald, maar artikel bleek voor de rest van 2016 niet meer leverbaar en dat terwijl er op de website stond dat het artikel op voorraad was.

Zorg dat je de artikelen op je website ook daadwerkelijk kan leveren!

Reactie ZONZ:

Beste mevrouw Klok, nogmaals onze excuses hiervoor. Wij waren helaas ook onwetend en verbaasd dat onze leverancier helaas niet meer kon leveren. Geen enkele andere leverancier kan dit product meer... Beste mevrouw Klok, nogmaals onze excuses hiervoor. Wij waren helaas ook onwetend en verbaasd dat onze leverancier helaas niet meer kon leveren. Geen enkele andere leverancier kan dit product meer leveren dit jaar. We hebben u hiervan direct op de hoogte gesteld en onze voorraad er op aangepast. Zonnige groet, Peter ZONZ

Het materiaal is van goede kwaliteit dit kan een hele tijd mee.

Snelle reactie op mijn mail

De levering van het bevestigd materiaal komt 5 dagen later dan het bestelde doek. Terwijl het in de zelfde order was besteld.

Prima, wel wat duurder maar de kwaliteit is ook beter.

Overzicht op site

Nee

Keurig netjes geregeld en goede kwaliteit schaduwdoek , nu de zon nog

Blanca Sanz

Vriendelijk en behulpzaam

Zeer behulpzaam en oplossingsgericht toen ik een probleem met mijn bestelling had . Dat waardeer ik zeer als klant.

Goede ervaring.

we hebben de waterproof sunfighter wavesails 5 jaar geleden aangeschaft en waren aan vervanging toe. Hebben de zelfde
wavesail weer besteld. helaas komen de gaten in het doek waar de geleide...
wavesail weer besteld. helaas komen de gaten in het doek waar de geleide kabels door heen lopen niet met elkaar over een met de afstand van de gaten in het oude doek, zo dat ik de geleide kabels moet verzetten. Jammer!

Duidelijke website, snelle levering.