ZONZ

8.2/10
Kwaliteit van de producten

Eelco

Zeer goede ervaring. ik had verkeerde afmetingen doorgegeven maar is keurig opgelost door hun oplettendheid

goed persoonlijk contact

Goed advies gekregen bij keuze voor mijn maatwerk. Gratis doeksampels ontvangen.

kwalitatief goede producten

Duidelijke afspraken en levering

Reactie ZONZ:

Bedankt voor de feedback. Helaas kunnen we het maatwerk niet sneller leveren. Met iets meer dan twee weken was het al vrij snel geleverd. We wensen je veel plezier met het schaduwdoek!

Een aantal geleverde producten voldeden niet aan de verwachting. Dit is door ZonZ uitstekend opgepakt en tot tevredenheid opgelost.

After sales was uitstekend

De bezorging van de bevestigingspalen (direct vanuit Umbrosa) was lastig omdat de vervoerder alleen met grote trailers werkt. Wellicht kan er gekeken worden naar alternatieve bezorgdiensten vanuit... De bezorging van de bevestigingspalen (direct vanuit Umbrosa) was lastig omdat de vervoerder alleen met grote trailers werkt. Wellicht kan er gekeken worden naar alternatieve bezorgdiensten vanuit de leveranciers naar eindklanten.

Jitse Mulder

Veel keuze op de website. Duidelijke instructies voor het maatwerk. Levering van maatwerk neemt enige tijd in beslag.

veel keuze, duidelijke instructies. Behulpzaam met het vragen van uitleg.

Leveringsduur van het maatwerk is wat onduidelijk. Kan ook komen door bestelling in vakantieperiode

Reactie ZONZ:

Goed te horen dat je tevreden bent met het geleverde maatwerk! De levertijd is gemiddeld 3 weken omdat alles op maat gemaakt wordt in onze fabriek.

Omdat ik iets afwijkend wilde verschillende keren contact gehad via de mail/
Alles werd goed begeleid en er werd meegedacht.
Product snel en perfect op maat ontvangen.

A Hoogendijk

Goede ervaringen met Zonz. Correcte en snelle levering van een zonnedoek op maat. Uitstekende kwaliteit.

F. van Winkel

Prima adviezen en een uitstekende nazorg als blijkt dat er een kleinigheid ontbreekt van hetgeen er aan bevestigingsmiddelen (maatwerk) is besteld.

Zeer attent en klantvriendelijk; prima kwaliteit; snelle levering

bestelgemak van maatwerk schaduwdoek zou kunnen worden vergroot door wat tips te geven; misschien bestaan er wat vuistregels?

Dik Bentum

Vier op maat gemaakte zeilen werden snel thuisbezorgd. Echter was de kleur niet geheel wat ik besteld had. Nadat ik dit probleem had voorgelegd werden er opnieuw binnen korte tijd kostenloos nieuwe... Vier op maat gemaakte zeilen werden snel thuisbezorgd. Echter was de kleur niet geheel wat ik besteld had. Nadat ik dit probleem had voorgelegd werden er opnieuw binnen korte tijd kostenloos nieuwe geleverd. Top bedrijf, aan te bevelen !!