Zilenz

Neve-Schleyer VOF

Volgens het bericht was er niemand aanwezig op het adres/bedrijf van afgifte, terwijl er zeker 2 personen aanwezig waren.
De bode heeft waarschijnlijk niet de moeite genomen om door de poort...
De bode heeft waarschijnlijk niet de moeite genomen om door de poort naar de ingang te lopen = ca. 30 meter!
Gevolg, zelf het pakket de volgende middag afgehaald bij een phone depot.
Jammer voor de tijd en de service aan onze klant.

A.vrolijk

Goede website met voorlichting

Huygens herman

Zeer goed

Vervaet

GOED!!

Online winkel zoals het moet zijn.

Correct afhandeling van mijn bestelling

Zeer goed verlopen.

Prima, al vaker besteld.

Altijd al, vlot geleverd.

Motor schuim gekocht. Heel goed product heel content van

Stiptheid

Bestelling is na telefonisch overleg gewijzogd omdat een bepaald paneel toch niet op voorraad bleek te zijn.
Van een ander besteld type paneel zijn er toen meer geleverd.
Echter heb ik...
Van een ander besteld type paneel zijn er toen meer geleverd.
Echter heb ik hiervan geen schriftelijke bevestiging noch een verrekening ontvangen. Ik hoop dat ik mijn teveel betaalde geld nog terugkrijg.

Reactie Zilenz:

Beste,
Vriendelijk bedankt voor uw feedback!
In overleg met onze collega heeft u enkele producten laten vervangen voor een product dat wél voorradig was.
Op de doos van uw bestelling...
Beste,
Vriendelijk bedankt voor uw feedback!
Op de doos van uw bestelling zat de gecorrigeerde bestelbon - deze kunnen wij u natuurlijk ook nog digitaal aanleveren.
Het teveel betaalde bedrag wordt normaliter binnen 10 werkdagen aan u terug geboekt. Vanwege de feestdagen kan het gebeuren dat het in uw geval iets langer heeft geduurd, waarvoor mijn excuses!
Wij hopen van harte dat u tevreden bent met de levering en de kwaliteit van de materialen. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan vernemen we dit vanzelfsprekend graag.
Rianne
Zilenz.nl

Anoniem/ aanpassing vorige feedback

Indien TOEN stond aangegeven dat de verzending pas op 2 januari zou gebeuren heb ik dat inderdaad over het hoofd gezien en was dan waarschijnlijk niet erg opvallend geplaatst.Heb intussen de... Indien TOEN stond aangegeven dat de verzending pas op 2 januari zou gebeuren heb ik dat inderdaad over het hoofd gezien en was dan waarschijnlijk niet erg opvallend geplaatst.Heb intussen de producten ontvangen waarvoor dank.

Nog steeds niets ontvangen en op 21 december besteld......................

tot nu toe géén!

Reactie Zilenz:

Beste,
Nogmaals bedankt voor uw bestelling.
Beste,
Nogmaals bedankt voor uw bestelling.
Op onze site stond aangegeven dat bestelling geplaatst na 20 december pas 2 januari verzonden konden worden ivm vakantiesluiting. Waarschijnlijk heeft u dit bericht over het hoofd gezien.
Als het goed is moet u de goederen inmiddels hebben ontvangen. Wij zouden het kunnen waarderen als u wilt overwegen uw review aan te passen.
Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons mailen op info@zilenz.nl
Gerard
Zilenz.nl