Zilenz

Vlotte afhandeling van de bestelling. Maar de verpakking is onder de maat en het doosje was dan ook zwaar beschadigd. De inhoud kon tegen een stootje gelukkig.

Vlotte afhandeling.

Fam. Jongbloed

Na bestelling ontving ik binnen uren een voorstel hoe het er uit zou komen te zien. Fijn om daarmee verrassingen te voorkomen. Het eindresultaat is precies wat ik had gehoopt.

Vooraf tonen van het eindresultaat.

zerodefects

Zeer goed. Uitstekende communicatie. 2x gebeld. 1x over kwaliteit aangeleverde eigen foto en 1x over moment van afleveren.

Leveren conform specificatie. Uitstekende communicatie en exact nakomen van afspraken. Goed product, galm in de ruimte is sterk verminderd (fotopaneel met geluidsabsorptie).

Heel goed

Gewoon goede voorlichting. Goede verwerking. Eigenlijk normaal zoals t hoort.

Betrouwbaar snelle levering

Krizz

Voor leveringen in België wordt transport uitbesteed aan een Nederlandse transporteur die op zijn beurt uitbesteed aan een Belgische transporteur. Communicatie verliep daarom moeizaam, levering pas... Voor leveringen in België wordt transport uitbesteed aan een Nederlandse transporteur die op zijn beurt uitbesteed aan een Belgische transporteur. Communicatie verliep daarom moeizaam, levering pas op dag 4 ondanks ‘volgende dag verzonden voor 14u’. Er is geen leveringsbelofte dus, enkel een verzendbelofte.

Materiaal was zeer ok.

Reactie Zilenz:

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw feedback. We zijn op de hoogte van dit probleem. Helaas heeft onze transporteur sinds enkele weken een nieuwe Belgische partner waarbij de leveringen iets langer duren dan we gewend waren.
Wij delen uw mening en vinden het ook zeer vervelend dat uw bestelling later geleverd is dan de bedoeling was. We hebben dit doorgegeven aan onze transporteur in de hoop dat zij iets met deze informatie doen.
Nogmaals bedankt voor uw bestelling en beoordeling.
Gerard
Zilenz.nl

B

Eind vorig jaar voor een viertal stoelen de Silent Socks Heavy Duty gekocht. Best prijzig, voor vier stoelen ruim 70 euro. Maar als we daarmee voorkomen dat de stoelen de vloer beschadigen dan is... Eind vorig jaar voor een viertal stoelen de Silent Socks Heavy Duty gekocht. Best prijzig, voor vier stoelen ruim 70 euro. Maar als we daarmee voorkomen dat de stoelen de vloer beschadigen dan is het de prijs wel waard. Helaas begonnen de Socks na drie maanden toch te slijten en sinds de zomer zijn ze ook echt door. Omdat de stoelpoten schuin staan heb ik voordat de Socks om de poten gingen nog rubberen dopjes om de poten gedaan om zo de drukpunten van de stoelpoten wat beter te verdelen.

Nadat ik hier melding van heb gemaakt kreeg ik te horen dat op de productpagina een bericht staat dat de Socks niet te gebruiken zijn icm schuine stoelpoten. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat dit bericht er niet stond toen ik via de pagina de Socks heb besteld. Wel kan ik me herinneren dat ik goed heb gezocht naar een goed product omdat dit de tweede keer was dat we iets bestelden voor de stoelpoten (andere stoelpoot-dopjes bleken ook niet te werken), ik kan me dan niet voorstellen dat ik over het bericht heen zou hebben gelezen.

Tevens staan er op de productpagina afbeeldingen van stoelen met schuine poten waar de Socks omheen zitten. Dus kennelijk kan het wel, of toch niet? Erg misleidend.

Krijg verder geen reactie op email, het blijft Zilenz aan hun kant.

That Socks...

Dat wat wij besteld hebben is keurig netjes op tijd geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

De aankoopprijs i.c.m. de gratis verzending

100% OK

SNELLE LEVERING