Zilenz

Derek

Duidelijke website

Goede terugkoppeling over de levering en prima producr

pdw

Perfecte beschrijving van het product, levering en kwaliteit.
Perfecte beschrijving van het product, levering en kwaliteit.
In mijn geval was de aankoop een flexibel in inox. Op de website staat vermeld dat de lengte van het geleverde product licht kan wijzigen tov de bestelde lengte. De reden hiervoor zou zijn dat de bestelde lengte de volledig lengte is in uitgetrokken toestand. Bij het geleverde product heb ik het volledig uitgetrokken en stel vast dat de geleverde lengte 5 % korter is dan de bestelde. In mijn geval was het totaal verschil beperkt en is de retour en andere kosten niet in verhouding met de te kort geleverde lengte, vandaar het product aanvaard zoals het is.

Beschrijving, levertijd, informatie ivm met de leveringstijdstip, kwaliteit product.

Panelen besteld, maar nog niet geleverd. Dus deze uitnodiging om te beoordelen komt te vroeg. Tot dusver goede ervaring, contact met bedrijf.

Vlak na bevestiging kwam email dat er contact wordt opgenomen zadra men klaar is om te leveren.

Sandra

Via de mail zeer prettig en vlot contact gehad over het product wat we wilden bestellen. Ook de kleurenkaart was na bestelling de volgende dag in huis.
We zijn benieuwd naar het eindresultaat...
We zijn benieuwd naar het eindresultaat over een paar weken.

Snel, vriendelijk, correct.

Snelle en correcte levering

Duidelijke website en snelle levering

jan otte

De producten worden allen goed beschreven en getoond

zeer snelle levering

Duidelijke site
Goed product
Correct volgens afspraak afgeleverd

A. Rutten

Overzichtelijke en duidelijke website, gemakkelijk bestellen en alles lekker vlot de andere dag geleverd.