Zilenz

Het bestelde nog niet ontvangen, maar dat klopt gezien de levertijd. Deze enquete is dus te snel verstuurd.

Ben zo blij met mijn silent socks.
Wat een uitvinding. De stoelen schuiven geruisloos over mijn marmoleum vloer.
Snelle levering.

Track and trace sturen of bij bestellen aflegde moment kunnen kiezen.

Roger B.

De dempers zijn precies wat ik nodig had.
Goed verpakt & correct geleverd.

Doet wat moet.

Michael de Vries

Ik ben heel tevreden

Verwachtingen perfect gemanaged

Op dit moment geen tips

Deskundig en eerlijk advies. Oplossingsgericht.

Goede, snelle en duidelijke communicatie.

Sinners Dollhouse

Zeer vlotte en vriendelijke service!

Snelle communicatie!
oplossingsgericht te werk gaan

een betere levrancier ;)

een betere levrancier ;)

Deze score hebben jullie te danken aan jullie geweldige medewerker rianne die mij heel goed en vlot heeft geholpen met een leverings issue veroorzaakt door dpd.
Absolute top medewerker!

KSP

Het bedrijf is prima, het product ben ik minder over te spreken. Jammer dat daar geen vragen over worden gesteld.

Niet specifiek.

Summum Services

Heb advies gevraagd over geluidsdemping., werd keurig te woord gestaand en heb advies gekregen.

geen onzin verhalen gekregen en binnen 1 dag geleverd.

Hoewel jullie heel eerlijk waarschuwen voor de snelle slijtage van silent socks bij 'te schuine' stoelpoten, staan er in jullie voorbeeld foto's op internet ook stoelen met enigszins schuine poten.... Hoewel jullie heel eerlijk waarschuwen voor de snelle slijtage van silent socks bij 'te schuine' stoelpoten, staan er in jullie voorbeeld foto's op internet ook stoelen met enigszins schuine poten. Ik heb daarom toch besloten de silent socks te kopen.
Eigenlijk zou ik behoefte hebben aan 'hoeveel graden' ten op zichte van een rechte stoelpoot is nog OK.

Het goede nieuws....effect van de silent socks is bij ons in huis nog beter dan het hoorbaar geluidsverschil in het You Tube filmpje.
Levering binnen 24 uur was super snel!

Prima, vlotte levering. Goed verpakt