Kwaliteit van de geleverde planten of bomen?
8.2/10

Saskia van de Werfhorst

Eerst langsgeweest voor plantenadvies en zeer goed en vriendelijk geholpen. Daarna de planten online besteld en laten bezorgen.

Vriendelijk personeel

beckers

Mooie planten wordt altijd goed geholpen

vriendelijk goed snel geholpen

Els

Een paar struiken werden kleiner geleverd dan de bestelde maat.
Dit werd na een e-mail hieover keurig verrekend.

Josée

Prachtig bedrijf. Kundig en vriendelijk.

Kundig en vriendelijk. Overzichtelijk. Online bestellen gaat eenvoudig.

Astrid van Putten

Vriendelijk en accuraat geholpen

Communicatie via mail

Zoekfunctie website

J van S

Enkel goed tot nu toe, meerdere bestelli nu en gedaan en alles stond keurig en in goede conditie klaar om opgehaald te worden. Eenmaal was een bestelling vertraagd geleverd maar daar was ik keurig... Enkel goed tot nu toe, meerdere bestelli nu en gedaan en alles stond keurig en in goede conditie klaar om opgehaald te worden. Eenmaal was een bestelling vertraagd geleverd maar daar was ik keurig per e-mail en telefoon van op de hoogte gesteld.

Prettige omgang met de klant.

Koffiehoekje (gewoon een automaat bijvoorbeeld) ergens in de winkel, uiteraard is dit niet zo belangrijk maar ik houd wel van een pauze.

X

Wij hebben een bestelling bij u gemaakt, het was lastig om de juiste prijs van bezorg kosten te krijgen, dan zijn wij nog de loden van Groei&Bloei. Voor de 10 % korting moesten wij drie keer bellen... Wij hebben een bestelling bij u gemaakt, het was lastig om de juiste prijs van bezorg kosten te krijgen, dan zijn wij nog de loden van Groei&Bloei. Voor de 10 % korting moesten wij drie keer bellen om te weten of dat mogelijk is. Jullie hebben netjes de bestelling bezorgd, maar toch kregen wij rekening zonder korting, ondanks het afspraak was. Later komen wij naar de winkel voor de duidelijkheid en betalen. Wij kregen korting €10 van plek 10%, van de bestelling €412.
Hierbij moesten wij nog een keer uitleggen, dat is fout is.
Maar algemeen wij zijn echt tevreden met personeel in de winkel en kwaliteit van de producten zijn geweldig.

Kwaliteit, vriendelijke personeel in de winkel.

De administratie van de bestellingen kan beter worden.

Reactie Zeelandplant:

Goedemorgen, bedankt voor uw review. Wat jammer dat het misging met het verrekenen van de korting. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Fijn dat u verder wel tevreden bent met onze dienstverlening.... Goedemorgen, bedankt voor uw review. Wat jammer dat het misging met het verrekenen van de korting. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Fijn dat u verder wel tevreden bent met onze dienstverlening. Hopelijk gaat alles een volgende keer in één keer goed bij uw bestelling!

Alex

Prima leverancier

Kwalitatief goede producten voor een goede prijs.

Website is goed toegankelijk hou dit zo

Maljaars

Zeer goed

Snelle reactie en oplossingen

Nvt

Hilda schutte

Klanten v h eerste uur; en niet zonder reden!

Kwaliteit

In de fysieke “winkel” klanten iets meer gelegenheid bieden tot “rondneuzen!”