Kwaliteit van de geleverde planten of bomen?
8.2/10

John van Boekel

Gewoon heel goed

leuk personeel

kassa sneller extra bemannen bij drukte

Louise Henderikx

V. W

Prettig

Service gericht en kundig

Ilse Geschiere

Prima, al heel wat bomen en plantjes voor onze tuin gekocht en altijd super kwaliteit en hoed advies!

Goede kwaliteit en goed advies

Geen verbeterpunten

van Dijk

Heel goede ervaring met Zeelandplant, volop keuze, is er iets niet , dan wordt het besteld . Heel vriendelijk en behulpzaam personeel

heel veel keuze en vriendelijke mensen

Prima service

Goede communicatie

Stanowicki

Over het algemeen worden sterke planten en bomen gekeverd

Meer info over planten en verzorgingstips

thuis

Goede onderneming die doet wat er gedaan moet worden

kennis

mogelijk doet een van de gekochte druivensteks het niet

Reactie Zeelandplant:

Vervelend dat 1 plant misschien niet uitloopt. Laat u het aan ons weten als dit inderdaad zo is? stuur ons een mail en we kijken samen met u hoe we dit op kunnen lossen.

R van Wouwe

Wel jammer dat de bestelling niet in de achtertuin werd gebracht. Dat mocht de bezorger "niet doen van de baas". Een particuliere bestelling van meer dan 500€ verwacht je toch deze service wel. Mijn... Wel jammer dat de bestelling niet in de achtertuin werd gebracht. Dat mocht de bezorger "niet doen van de baas". Een particuliere bestelling van meer dan 500€ verwacht je toch deze service wel. Mijn man en ik zijn al op leeftijd.

planten zien er goed uit

zie opmerking bij ervaring

Reactie Zeelandplant:

Goedemiddag, vervelend dat u een vervelende ervaring heeft gehad bij het bezorgen van de planten. Wij communiceren vooraf aan onze klanten dat de chauffeur bezorgt tot aan de straat, stoep of oprit... Goedemiddag, vervelend dat u een vervelende ervaring heeft gehad bij het bezorgen van de planten. Wij communiceren vooraf aan onze klanten dat de chauffeur bezorgt tot aan de straat, stoep of oprit van het opgegeven bezorgadres. Hopelijk zijn de planten wel naar tevredenheid en kunt u hier van genieten in de tuin.