Kwaliteit van de geleverde planten of bomen?
8.2/10

Citroenvlinder

Heel goed

Goed advies, klantvriendelijk en snel

Ga zo door

Jaspert Nederlof

Top

Bereikbaarheid, service

Nee

Michelle Meesters - de Jonge

De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Goede kwaliteit planten en de medewerkers zijn erg vriendelijk en weten veel van de planten en verzorging.

Op de website ontbreken er planten die er wel op de kwekerij waren. Daarom hebben we de bestelling via de mail geplaatst en dat ging ook prima!

simon

Geen klachten over dit bedrijf. Parkeren is een puntje.

goede planten, perfecte servive

Dethon

Prima vaste leverancier voor Dethon.

komen afspraken na en doen hun best om goede alternatieven te vinden, wanneer iets niet leverbaar is.

zorgen voor een zo compleet mogelijke lijst t.o.v. de aanvraag

Karin looise

Mijn laatst geleverde planten waren 3 weken te laat en slecht van kwaliteit, Aquileria, droge kluit heel blad en geknakte bloemen.
Jammer…

Vriendelijk personeel

Kwaliteit kan beter

Reactie Zeelandplant:

goedemorgen, vervelend dat de planten laat geleverd werden en vervolgens de kwaliteit niet op orde was. Dat is uiteraard niet onze bedoeling en we lossen dit graag voor u op. Wilt u wat foto's... goedemorgen, vervelend dat de planten laat geleverd werden en vervolgens de kwaliteit niet op orde was. Dat is uiteraard niet onze bedoeling en we lossen dit graag voor u op. Wilt u wat foto's mailen van de planten naar verkoop@zeelandplant.nl?

Monika Hoch

Goede service

Vriendelijke en professionele service

Heb ik niet

Veronica

Zeer goede service en meestal goede kwaliteit planten

Goede service, zeer klantvriendelijk

Kwaliteit bestelde plant viel tegen, dit zijn wij niet gewend, navraag gedaan en volgens personeel viel het wel mee. Zal hierdoor niet snel meer iets bestellen bij Zeelandplant, terwijl wij dit al... Kwaliteit bestelde plant viel tegen, dit zijn wij niet gewend, navraag gedaan en volgens personeel viel het wel mee. Zal hierdoor niet snel meer iets bestellen bij Zeelandplant, terwijl wij dit al diverse keren gedaan hebben.

Reactie Zeelandplant:

goedemorgen, vervelend dat de kwaliteit van de bestelde plant tegenvalt. Gelukkig verwachten we dat de plant wel aan zal slaan, er heeft iemand met u meegekeken. Mocht nu blijken dat de plant het... goedemorgen, vervelend dat de kwaliteit van de bestelde plant tegenvalt. Gelukkig verwachten we dat de plant wel aan zal slaan, er heeft iemand met u meegekeken. Mocht nu blijken dat de plant het niet doet, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

van rosenthal

Plezierige vaklieden, goede kwaliteit planten en bomen

persoonlijke service

ga zo door