Kwaliteit van de geleverde planten of bomen?
8.2/10

Suzan Jacobse

T was niet zo n mooi Salvia Hotlips. Met gele blaadjes onderin. Alsof hij al wat te lang in de pot stond

Reactie Zeelandplant:

Vervelend dat de plant niet zo mooi was. Mocht deze niet aanslaan, dan kunt u altijd contact met ons opnemen!

Yvonne Visser

Heerlijk om daar te lopen

Zeer vriendelijk

Ik weet ze niet

Ria Lievense

Snelle levering, prima service, goede kwaliteit. Heel blij met ons Sedumdak.

Service en persoonlijk contact.

Proberen een groen gecertificeerd bedrijf te worden om zo aspirant klanten, die subsidie aan willen vragen, binnen te halen.

Ronald Dijkhuizen

Geweldige service! We hadden nog wat vraagjes over de sedum cassettes maar kregen hele goede en uitgebreide uitleg over de telefoon.
De levering ging perfect. De aardige chauffeur hielp met...
De levering ging perfect. De aardige chauffeur hielp met het zware grind in de schuur te leggen.
De bestelling kon zo snel geleverd worden dat het voor ons niet uitkwam, maar een weekje later was geen probleem.
We wilden persé bestellen via een lokaal bedrijf en zijn heel blij met onze keuze!

Goed contact en snelle service.

Tot nu toe geen...

Diane Engelbert

Goede website, duidelijk om te bestellen, snelle levering ( ik had geluk dat ik woensdag bestelde en ze donderdag en vrijdag hun bezorgdag hebben. En een super aardige chauffeur. Topper. Oh ja, de 2... Goede website, duidelijk om te bestellen, snelle levering ( ik had geluk dat ik woensdag bestelde en ze donderdag en vrijdag hun bezorgdag hebben. En een super aardige chauffeur. Topper. Oh ja, de 2 haagplanten doen het prima met de tevens bestelde potgrond.

Zie bovenstaande.

Geen verbeterpunten of tips. Alles is al prima.

Jaap Schoonrok

Uitgebreide keuze en altijd bestelmogelijkheid.

Assortiment en kennis

Via de website beperkte mogelijkheid om foto te uploaden. Via email kan je wel grotere bestanden sturen

Kees Thielen

Goede planten uit de buurt afgeleverd goed verpakt enz

zie boven

meer soorten

R.little

In 1 woord: POSITIEF

Alleen maar sterke punten....

Gazon door

Lenie Leijdekker

Heel fijn tuincentrum

Geen “poespas” ,goede kwaliteit en vriendelijk personeel

Zou graag nog wat meer variatie aan vaste planten zien, nogal eens lege plekken.

dlw

Besteld en snel aan huis geleverd

Kwaliteit, snelheid, vriendelijkheid

...