Zoë Vanbeylen

Super!

Chantal Dijkstra

Ik had om tien voor drie iets besteld, kreeg direct na de bestelling de verzendbevestiging al, en de volgende dag werd het ook keurig geleverd. Echt afspraak is afspraak dus!. Duidelijke... Ik had om tien voor drie iets besteld, kreeg direct na de bestelling de verzendbevestiging al, en de volgende dag werd het ook keurig geleverd. Echt afspraak is afspraak dus!. Duidelijke /overzichtelijke site.

Ik zie zo geen verbeteringen😀

Sandra

Duidelijk en snelle levering!
Met een lief presentje erbij!
Mijn dochter vond het geweldig. En de rijbroek past perfect!

Gaan net een stapje verder in klantvriendelijkheid! Top!

Vooral zo doorgaan.

A. Jorritsma

Er is veel keuze op de webshop en leuke aanbiedingen. Maar met name ben ik verrast door de goede service! Ik zou hier zeker weer bestellen.

Benice Deelen

Fijne service en persoonlijk contact.
Wanneer er een probleem is wordt het nestje opgelost.

Service

Iets vaker een keuze korting

Marleen

Via google hier terecht gekomen en super mooi dekje besteld!! Dag erop was deze in de uitverkoop en na een mailtje kreeg ik direct het verschil terug gestort ! Zeer goede service.

Snelle reactie op mail

Marije

De indeling van de producten zou wat overzichtelijker kunnen. En volgens mij staan er minder artikelen online dan dat er in de winkel is. Bestelling en levering ging netjes. Leuk dat er een... De indeling van de producten zou wat overzichtelijker kunnen. En volgens mij staan er minder artikelen online dan dat er in de winkel is. Bestelling en levering ging netjes. Leuk dat er een handgeschreven briefje en snoepjes bij zaten, super!

Snelle levering. Handgeschreven briefje dus met aandacht ingepakt.

Site uitbreiden

Lisa

Super snelle service. Ik ben helemaal tevreden.

Kosters

Snelle service, goed assortiment

zie voorgaand punt. Kwaliteit product is prima.

Kim

Ik ben erg tevreden. De bestelde spullen had ik de volgende dag al in huis! En er zaten een aantal mooie aanbiedingen tussen. Als cadeautje zat er zelfs een zakje paaseitjes in de doos!

Goede en snelle service