M. Coelewij

Positief verrast. Goede prijs, snelle levering, attentie bijgesloten.

Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Sanne van Harten

Na de snelle reactie op mijn mailtje die ik had gestuurd aangezien ik een vraag had over de maat, de artikelen besteld. En ik had het de vorige dag al in huis, Top! Verder ben ik heel blij met de... Na de snelle reactie op mijn mailtje die ik had gestuurd aangezien ik een vraag had over de maat, de artikelen besteld. En ik had het de vorige dag al in huis, Top! Verder ben ik heel blij met de producten die ik heb gekocht, precies wat ik zocht en voor een leuke prijs!

Snel reageren en snel in huis

Bij sommige artikelen misschien vermelden hoe lang iets is, ipv enkel alleen met naam aanduiding.

Karin Laseur de agraaf

Zeer goede communicatie vriendelijk te woord gestaan snel antwoord snelle verzending blij met mijn Kep cap

Goed op de hoogte gebracht wanneer het artikel er was ( stond in bestelling bij leverancier) alles keurig verpakt en exact op de aangegeven tijd geleverd fijn bedrijf👍🏻

Heb geen verbeterpunten ben super tevreden

Marian

Snelle levering, goede producten. Alleen ik vind dat als ik iets bestel wat door de brievenbus past, dan toch nog €7,50 verzendkosten moet betalen echt belachelijk. In dit geval ging het over een... Snelle levering, goede producten. Alleen ik vind dat als ik iets bestel wat door de brievenbus past, dan toch nog €7,50 verzendkosten moet betalen echt belachelijk. In dit geval ging het over een oornetje.
Groetjes Marian

Prima website!

Verbeterpunten zie bovenstaande.

Martine Dimmendaal

Snelle service, leveren zoals op de website is beschreven, goede communicatie

Snelle levering, product deed aan volwachting omdat het is zoals beschreven op de website

Evt bij foto / tekst over product vermelden of dit product op maat valt of klein/ groot. Maatadvies

Pascalle Lienesch

Erg fijn, makkelijk bestellingen plaatsen.

Makkelijk producten vinden. Snelle levertijd. Goede collectie.

Maayke

Ik had mijn bestelling super snel in huis. Ze hebben erg fijn met mij meegedacht, ongeacht het feit dat het geen grote order was.
Snelle, vriendelijke reactie. Kortom: een tevreden klant!

Zeer klantvriendelijke en klantgerichte service
Snel verzonden en ontvangen

Ingrid Veenbrink

Fijne afwikkeling van de bestelling.

Bij telefonisch contact, prima te woord gestaan en tevens nog antwoord via mail, nadat er tijdens het telefoongesprek nog onduidelijkheid was over een product.

Nicole Schlatmann

Top service!!!!
Super snel geleverd en top communicatie!
Echt een aanrader

Communicatie