Mariëlle Briek

Ik had hier voor het eerst wat besteld. Goede overzichtelijke site en de levering was super! Ik vind deze webshop zeker een aanrader!

Manier van leveren. Netje in een doos en zo goed mogelijk beschermd met papier of plastic. Als dank voor je bestelling, een zakje paardensnoepjes met kaartje. Helemaal super!

het bedrag wat je minimaal moet besteden om verzendkosten vrij te kunnen bestellen. Vind ik wel een beetje hoog.

Marlies Cantineaux

Wat ik wilde hebben was er niet bij Divoza en Epplejeck, dus toen voor het eerst bij Den Besten via internet gekocht. Kende het bedrijf niet, was tevens te laat met bestellen zodat ik dacht dat ik... Wat ik wilde hebben was er niet bij Divoza en Epplejeck, dus toen voor het eerst bij Den Besten via internet gekocht. Kende het bedrijf niet, was tevens te laat met bestellen zodat ik dacht dat ik de beenbeschermers pas over twee dagen zou ontvangen. Maar nee hoor de volgende morgen om 11 uur stond de pakketjes man al op de stoep!!

Overzichtelijke site en super super snelle service!
Een heel leuk kadootje voor onze pony, was veel aandacht aan besteed ??????

Debby Nagel

Een broek ergens anders gepast helaas niet in mijn maat op voorraad in de kleur die ik wilde, snel op de gok hier besteld en erg tevreden met zowel de levereing als de kwaliteit van de dure... Een broek ergens anders gepast helaas niet in mijn maat op voorraad in de kleur die ik wilde, snel op de gok hier besteld en erg tevreden met zowel de levereing als de kwaliteit van de dure rijbroek. Erg tevreden!

Snelle levering!

Evt beter verpakken mocht het beschadigd raken maar is niet gebeurd.

Iris kappert

Niks

Amber

Heel fijn.

Het product dat ik zocht, was makkelijk te vinden en nog op voorraad! Daarnaast was de levering ook zeer snel.

w harbers

Verkeerde bestelling was thuis gestuurd. Heb speciaal 20 km moeten rijden om pakketje terug te sturen.

Snelheid

Betere tegemoetkoming voor de actie (oa. 20 km. rijden, ik woon in het buitengebied!) die ik moest ondernemen om het verkeerd bezorgde pakketje terug te sturen.

Reactie Zadelmakerij Nugteren:

Beste Mevrouw Harbers,
Beste Mevrouw Harbers,
Wij vinden het heel vervelend dat dit is gebeurd en dat u er zoveel hinder van heeft ondervonden. Het was voor mij niet bekend dat u er zoveel moeite voor moest doen.
Ik zal contact met u opnemen om tot een passende oplossing hiervoor te komen.
Saskia
Ruitersport den Besten

P.K

Altijd prettig geholpen

Pien van den Born

Prima service, kwaliteitsartikelen

Snelle service zonder lastige bijkomstigheden.

ageeth mahieu

Enthousiaste service als je belt en snelle levering via webshop

advies klopte

was allemaal duidelijk!

Nicolet

Nette website en goede service.

Bij ieder product staat een beschrijving en je kan voor overige vragen bellen of mailen. Via de email heb je al snel een reactie terug dus erg service gericht.

Bij hoofdstellen is het altijd moeilijk hoe groot het hoofdstel valt. Dit zou handig zijn dat het erbij staat of mogelijk reactie's van klanten hoe zij het product ervaren.