Onze go to ruitersport zaak voor alles wat we nodig hebben. Alles wat je nodig hebt is hier te vinden en genoeg voorraad. Je word altijd super geholpen en geen vraag is te veel. Laatst via de... Onze go to ruitersport zaak voor alles wat we nodig hebben. Alles wat je nodig hebt is hier te vinden en genoeg voorraad. Je word altijd super geholpen en geen vraag is te veel. Laatst via de webshop wat besteld ook dit ging enorm simpel. Omdat ik dichtbij woon nog even gebeld dat ik het zelf kon ophalen op een later moment en ook dit was geen probleem! TOP.

De webshop is overzichtelijk en alles is goed en duidelijk weg gezet waardoor je makkelijk kan navigeren naar wat je zoekt.

Ik kan voor nu even niets bedenken omdat ik vaak gewoon langs kom.

R.Forlingieri

Goed.

Super snelle levering.

Erg goed!

Snelle levering, hebben op voorraad wat anderen niet hebben

X

Hoeveharingvliet

Zeer positief

Fijn telefonisch contact betreft product info

Meer naamsbekendheid via media

Femke Hoogewoud

Heel fijn bedrijf, in de winkel helpen ze goed als je vragen hebt maar ook online duidelijk aangegeven dat je contact op kan nemen. Ik had mijn bestelling keurig dag erna binnen.

Fijn alle categorieën opgedeeld en dus duidelijk en snel alles te vinden. Ook fijn dat je kan filteren op prijs of merk. Zo heb je snel een overzicht. Ook goed werkend op de telefoon.

Misschien dat er nog toegevoegd kan worden dat je ook op een bepaalde kleur kan sorteren. Verder zeer tevreden.

Roel

Positief

Snelle levering. Produkt zelf op voorraad.

M. Bonouvrie

Supergoede ervaring erg snelle levering.

Snelle levering makkelijk bestellen.

Geen.

M.D.

Super leuke aanbiedingen en een snelle service!

Prijs/kwaliteit verhouding, overzichtelijke site, snelle levering

Van tevoren was het niet duidelijk hoe lang het zou gaan duren voordat ik mijn bestelling kreeg. Stond geen informatie bij het artikel over de levertijd. Er stond -

Anita van Zeben

snelle levering

nee. daarvoor niet lang genoeg klant

Danny Top

Prima webshop, ik had een mooi hoofdstel besteld, maar kreeg de dag erna een mailtje dat mijn bestelling nog niet verzonden kon worden doordat ze op een beurs stond en zal op vrijdag verstuurd gaan... Prima webshop, ik had een mooi hoofdstel besteld, maar kreeg de dag erna een mailtje dat mijn bestelling nog niet verzonden kon worden doordat ze op een beurs stond en zal op vrijdag verstuurd gaan worden, dit ik ook gebeurt en zaterdag had ik het prachtige hoofdstel in huis 👍 bedankt voor de service.

Komen na wat ze zeggen