Jeske Kranenbarg

Snelle levering en netjes verpakt, topservice!

Andrea Stempher

Mooie overzichtelijke website, makkelijk bestellen en snel geleverd! zelfs rond de feestdagen een snelle levering.

Snelle levering en een leuk cadeautje voor de pony erbij! Je wordt via de mail uitstekend op de hoogte gehouden.

Geen, prima service!

D.Filarski

Uitstekende service ! Ik kreeg een mail met een aanbieding van 25% korting op de beenbeschermers . Ik had echter niet gelezen dat dit alleen in de winkel geldig was en niet online . Omdat de... Uitstekende service ! Ik kreeg een mail met een aanbieding van 25% korting op de beenbeschermers . Ik had echter niet gelezen dat dit alleen in de winkel geldig was en niet online . Omdat de korting niet zichtbaar werd online heb ik gebeld met de winkel. In dit telefoontje kreeg ik spontaan alsnog de korting aangeboden en kon ik de beenbeschermers waar ik al lang naar opzoek was aanschaffen .

Ik werd vriendelijk en begripvol te woord gestaan, het pakketje was de volgende dag al binnen. Absoluut een aanrader.

F. Doré

Prima, fijne communicatie. Gelijk geholpen met mijn vraag tijdens het online bestellen!

Snelle bezorging en goed en degelijk verpakt!

Sanne

Altijd super vriendelijk geholpen door het personeel. Als ik iets online wil bestellen, bestel ik het altijd bij jullie. Super snelle levering! Top!

Laura Van Houten

Altijd heel blij met mijn bestellingen.
Koop hier alleen maar paarde snoepjes. Die van Parisol ( Happies ) vind ik de beste ( ruiken heerlijk en de paardjes vinden het ook lekker smaken ). Altijd heel blij met mijn bestellingen.

Snel geleverd en een extra zakje paarde snoepjes erbij vond ik wel een leuk extraatje.

Paelbastable

Altijd goed voor elkaar!!

Vlot en keurig

Nvt

Paelbastable

Ruitersport den Besten!!
Snelle vooral goede service.
Super tevreden 😀👌👍

Tifanny Lux

Op de website heb ik een Jollybal en een Sweet Lick Carrot besteld. De Jollybal had ik oorspronkelijk in de kleur lichtblauw besteld, maar 's avonds kreeg ik een mailtje ( wat ik enorm apprecieer)... Op de website heb ik een Jollybal en een Sweet Lick Carrot besteld. De Jollybal had ik oorspronkelijk in de kleur lichtblauw besteld, maar 's avonds kreeg ik een mailtje ( wat ik enorm apprecieer) dat deze kleur uitverkocht was en pas binnen 2 weken weer binnenkwam. Dus besloot ik om de kleur groen te bestellen en hiervoor kreeg ik ook een mailtje dat deze ingepakt werd en verstuurd. Eenmaal de doos thuis aangekregen was deze goed verpakt en de sweet lick was zelfs met een zacht isemo achtig ingepakt zodat deze niet zou breken. Echt een zeer aangename ervaring

Goed contact met de klanten
Leuke attentie in de doos
Vlugge verzending

Alexandra Pattyn

Heel tevreden over deze webshop. Heel snelle levering met leuke attentie erbij!

Heel snelle levering.