Yoobi

Start Endarbeitszeit ist nicht einzutragen. Yoobi login fehlt auf der Startwebsite, es können keine allgemeinen leicht auffindbaren Notizen erstellt werden nur an den Tagen an bei den Stunden... Start Endarbeitszeit ist nicht einzutragen. Yoobi login fehlt auf der Startwebsite, es können keine allgemeinen leicht auffindbaren Notizen erstellt werden nur an den Tagen an bei den Stunden eingetragen werden.

Reactie Yoobi:

We hebben de software inmiddels voorzien van een vernieuwde vertaling.
Wir haben der Software...
We hebben de software inmiddels voorzien van een vernieuwde vertaling.
Wir haben der Software jetzt eine neue Übersetzung zur Verfügung gestellt.

Bert De Craecker / Mentor and Men

Bijzonder logisch en duidelijk opgebouwde software.
Groot gebruiksgemak en snelle leercurve.
Veel mogelijkheden dmv vrije velden.
Opvolging en urenregistratie in app geeft extra...
Bijzonder logisch en duidelijk opgebouwde software.
Groot gebruiksgemak en snelle leercurve.
Veel mogelijkheden dmv vrije velden.
Opvolging en urenregistratie in app geeft extra toegevoegde waarde - gebruikers hoeven niet telkens in te loggen op PC of laptop.
Voldoende rapporten voor eenvoudige rapportage - mogelijk om alles ook in excel te exporteren.
Drill-down mogelijkheden vanuit eenvoudig dashboard.

Jacco

De software is logisch opgebouwd, veelzijdig in gebruik en continue in ontwikkelingen. Daarnaast is de ondersteuning vanuit de leverancier erg goed.

CINX BV

Yoobi is een erg gebruikersvriendelijke omgeving voor projectregistratie. Werkt erg snel en heeft een heldere schermopbouw.
Is jammer dat het alleen project administratie is, als Yoobi ook een...
Is jammer dat het alleen project administratie is, als Yoobi ook een boekhoud pakket zou zijn heb je alles wat je als organisatie nodig hebt

Uitgebreid pakket, maar minder gebruiksvriendelijk dan MUOL. Een adequate ondersteuning vanuit Yoobi is wenselijk.

Reactie Yoobi:

De reviewer bedoelt het software pakket "mijnuren Online" door hen zelf afgekort als "MUOL".

Iris Abbas

Yoobi doet goed zijn werk. Het inrichten kost wat tijd, maar dan heb je ook wat! Als verbeterpunt zou ik het prettig vinden om telefonische support toe te voegen. Het kost af en toe wat moeite om... Yoobi doet goed zijn werk. Het inrichten kost wat tijd, maar dan heb je ook wat! Als verbeterpunt zou ik het prettig vinden om telefonische support toe te voegen. Het kost af en toe wat moeite om dit via de mail te doen en je hebt niet direct antwoord op je vraag.

i-Sago

Makkelijk en overzichtelijk pakket

Yoobi is snel en compleet. De app is erg handig.

Heel overzichtelijk uren- en facturatiesysteem

Unique Producties

Erg handig om met Yoobi onze urenregistratie bij te houden.