Yoobi

Burgers Betonbouw bv

Goede support, duidelijke rapportages met een druk op de knop. De collega's moesten even wennen bij het opstarten maar iedereen vind het nu een verbetering en met de bijlages kunnen we per project... Goede support, duidelijke rapportages met een druk op de knop. De collega's moesten even wennen bij het opstarten maar iedereen vind het nu een verbetering en met de bijlages kunnen we per project relevante informatie verstrekken. Door de verlofmodule is altijd inzichtelijk hoeveel vakantie en tijd voor tijd per collega opgebouwd is. Kortom wij zijn blij dat we met Yoobi in zee zijn gegaan.

Bengi Engine Repair & Trading B.V.

In de proefperiode konden wij eigenlijk al zonder veel uitleg kijken of het programma wat voor ons zou zijn. Dat bleek. Vooral de app is zeer eenvoudig te gebruiken en overzichtelijk.
Bij het...
Bij het daadwerkelijk in gebruik nemen liepen wij tegen een paar dingen op en bleek er voor ons bedrijf ook een stukje maatwerk nodig. Hierop is door de support afdeling en ontwikkelaars steeds snel en deskundig op gereageerd.

Wij hebben nu een top systeem waar we veel profijt van hebben binnen de organisatie.

Renger Finance

Ik werk met heel veel plezier met Yoobi. Het is zeer gebruikersvriendelijk, eenvoudig in te richten en een super ondersteuning als dat nodig is. Al met al is het voor mij een perfect pakket en ik... Ik werk met heel veel plezier met Yoobi. Het is zeer gebruikersvriendelijk, eenvoudig in te richten en een super ondersteuning als dat nodig is. Al met al is het voor mij een perfect pakket en ik beveel het dan ook van harte aan!

NVZ

Gebruiksvriendelijk en gemakkelijk in te richten

Wouter Verkuijl

Yoobi werkt zoals het voor mij moet werken.
Uren en verlof invullen en wijzigen gaan logisch en perfect. Ook de overzichten of rapporten makken het makkelijk.
Natuurlijk zijn er...
Yoobi werkt zoals het voor mij moet werken.
Natuurlijk zijn er verbeterpuntjes:
Ik zou graag meteen naar de uren pagina willen ipv standaard in de home page te komen.
Ik zou graag een verlof-plannings pagina zien. Deze kan je invullen met de te plannen verlof dagen. Hierdoor is het makkelijk om te kijken hoeveel uren verlof er nog in het jaar genoten kan worden.

Memo ICT

Super platform voor je project managment en ERP, ook facturatie is super easy, Het bespaart mij uren aan administratie in de week

Gebruiksvriendelijke software en een overzichtelijke app. De service vanuit de supportdesk is duidelijk, snel en klantvriendelijk. Er wordt continue gezocht naar verbeteringen van de software, maar... Gebruiksvriendelijke software en een overzichtelijke app. De service vanuit de supportdesk is duidelijk, snel en klantvriendelijk. Er wordt continue gezocht naar verbeteringen van de software, maar dat heeft als nadeel dat er zo nu een dan onverklaarbare dingen ineens wel of niet meer kunnen/werken.

Matthijs Thermiotis - Livewords

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Uitstekende support. De Mobile App kan echter wel strakker en overzichtelijker vormgegeven worden.

Yoobi werkt fijn en is overzichtelijk, goede helpdesk