Yoobi

Lotte

Yoobi is gebruiksvriendelijk en er is veel mogelijk in het programma. De support afdeling is erg behulpzaam, denken mee en reageren snel. De app mag wel uitgebreid worden met meer functionaliteiten.

EDR

De urenadministratie kan op een eenvoudige manier worden verwerkt. Dit is een duidelijk overzicht.

Een leerpunt is: het verbeteren van de rapportagemogelijkheden.
Een...

Een leerpunt is: het verbeteren van de rapportagemogelijkheden.
Een accountantskantoor heeft behoefte aan inzicht in de budgetten en prijsafspraken per klant.
Dit is helaas (nog) niet mogelijk.

Reactie Yoobi:

Iedere klant kan wensen indienen bij onze support afdeling waarna we bekijken of dat kan worden toegevoegd. naast wensen is er de mogelijkheid tot het toevoegen van klantspecifiek maatwerk. In 2020... Iedere klant kan wensen indienen bij onze support afdeling waarna we bekijken of dat kan worden toegevoegd. naast wensen is er de mogelijkheid tot het toevoegen van klantspecifiek maatwerk. In 2020 hebben wij een nieuwe inzichtmodule ontwikkeld en als add-on beschikbaar gemaakt. Hiermee hebben gebruikers zelf invloed op de vorm en inhoud van rapportages.

ASAV Hef-en Hijstechniek B.V.

Een mooi programma waarin alles mogelijk is. Goede service ook!

Janneke van K.

Uitstekend geholpen door Jurriaan. Duidelijke uitleg en structuur. Vragen worden direct beantwoord. Yoobi is een prettig systeem om mee te werken.

M. Wikkerink

Bijzonder goede consultancy op afstand, erg gebruiksvriendelijk systeem en duidelijk structuur.

Harry Hilgen

Vindt structuur en de logica wat rommelig overkomen, zou graag automatisch koppeling willen met snelstart.
De yoobi app zal ik meer naar werkbonnen registratie systeem willen zien waarbij de opdrachtgever direct een digitale handtekening kan zetten voor akkoord.

Reactie Yoobi:

Iedere klant kan wensen indienen bij onze support afdeling waarna wij bekijken of dat kan worden toegevoegd aan onze product roadmap. De snelstart koppeling is in 2020 toevoegd.

Werkt buitengewoon prettig. Was even lastig om het programma onder de knie te krijgen maar nu geweldig. Het zou wenselijk zijn om ook in de mobiele variant meer te kunnen doen met de facturatie

Gebruiksvriendelijke software en goede support.

ALs je iets verkoopt moet je niet alleen een factuur versturen!

Reactie Yoobi:

Er is aan onze kant een menselijke fout gemaakt waardoor u niet bent benadert voor hulp bij inrichting. We hebben u gebeld om dit uit te leggen.
Al onze nieuwe klanten krijgen een of meerdere...
Al onze nieuwe klanten krijgen een of meerdere sessies met een consultant om het systeem in te richten. Deze sessies kunnen ook op verzoek van de klant worden ingepland.

De snelheid waarmee ik kan invoeren.