Yoobi

TNP Fiscaaladvies

Een CRM met veel mogelijkheden & een ontzettend goede klantenservice!

Proact

Flexibel, overzichtelijk, betaalbaar, makkelijk in gebruik.

Technisch teken- en adviesbureau VB&C BV

Gebruikersvriendelijk, goed inzichtgevens systeem wat veel tijd bespaard en de efficiency voor een organisatie bevordert

Bentis B.V.

Mooie goed werkende software.

De Comme B.V.

Prettige software, de collega's konden er snel mee uit de voeten. Uitgebreide rapportagemogelijkheden.

Ned Cleaning Services B.V.

Yoobi is een geweldige software. Ned Cleaning Services BV werkt al bijna 2 jaren ermee en zeer tevreden.

Rake Lijnen

Intuitieve, stabiele app en snelle professionele support

Administratiekantoor Admon B.V.

Voor implementatie was Yoobi al bekend bij ons door ervaring in het verleden. Dit gaf ook voor ons de doorslag om te kiezen voor Yoobi. Implementatie is soepel verlopen en op wat inrichtingsissues... Voor implementatie was Yoobi al bekend bij ons door ervaring in het verleden. Dit gaf ook voor ons de doorslag om te kiezen voor Yoobi. Implementatie is soepel verlopen en op wat inrichtingsissues na, hebben we Yoobi makkelijk en snel kunnen gebruiken.

Bhouwvast

Gebruiksvriendelijk en doet precies wat wij er van verwachten. Support en implementatie verliep vlekkeloos. Wij zijn er erg blij mee.

Burgers Betonbouw bv

Goede support, duidelijke rapportages met een druk op de knop. De collega's moesten even wennen bij het opstarten maar iedereen vind het nu een verbetering en met de bijlages kunnen we per project... Goede support, duidelijke rapportages met een druk op de knop. De collega's moesten even wennen bij het opstarten maar iedereen vind het nu een verbetering en met de bijlages kunnen we per project relevante informatie verstrekken. Door de verlofmodule is altijd inzichtelijk hoeveel vakantie en tijd voor tijd per collega opgebouwd is. Kortom wij zijn blij dat we met Yoobi in zee zijn gegaan.