Yoobi

Ruim 4 jaar met veel plezier en inzichten gewerkt met Yoobi. Urenregistratie, CRM, projectmanagement, facturatie en de rapportages, gaven ons inzicht in de inzet & omzet. Yoobi is eenvoudig en... Ruim 4 jaar met veel plezier en inzichten gewerkt met Yoobi. Urenregistratie, CRM, projectmanagement, facturatie en de rapportages, gaven ons inzicht in de inzet & omzet. Yoobi is eenvoudig en makkelijk om mee te werken waardoor je de juiste inzichten hebt qua uren, zowel gewerkte uren als verlof geeft Yoobi duidelijk weer per maand en per persoon/project.
Verlof module is perfect voor de HR en de medewerker om inzicht te hebben in hun vakantie-uren.

Deprez-Loncke Interieur BVBA

Duidelijk, gemakkelijk en up to date met alles.

DietzHolland

Ongelooflijk goede helpdesk!
Vriendelijk, snel, behulpzaam en professioneel !

Programma heeft en geeft alles wat je nodig hebt om een project goed te managen, perfect!

Authiek, Kai Tellegen

Yoobi is duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk in het gebruik. Wat mij het meest aanspreekt is de flexibele dienstverlening en de inzet die gedaan is om alles optimaal te faciliteren voor ons.... Yoobi is duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk in het gebruik. Wat mij het meest aanspreekt is de flexibele dienstverlening en de inzet die gedaan is om alles optimaal te faciliteren voor ons. Zelfs voor een zorg instelling hebben zij het zo ingericht dat het erg fijn werken is met Yoobi, absoluut een aanrader!

Bever Innovations BV

Applicatie is gemakkelijk in gebruik en flexibel naar wens in te richten. Wanneer we vragen hebben dan reageert de servicedesk zeer adequaat en snel. Als verbeter punt richting Yoobi lijkt het me... Applicatie is gemakkelijk in gebruik en flexibel naar wens in te richten. Wanneer we vragen hebben dan reageert de servicedesk zeer adequaat en snel. Als verbeter punt richting Yoobi lijkt het me handig dat akkoord geven of afkeuren overal hetzelfde werkt (tijdschrijven, onkosten, verlof). Je kan een weekstaat nu niet eens afkeuren. De implementatie van overwerk binnen Yoobi werkt voor ons helemaal niet.

Lekker duidelijk, gemakkelijk in gebruik.

Senpai World

Ben uitermate tevreden over het pakket. De ZZP'ers die voor mij werken kunnen uitstekend met de app uit de voeten. Het factureren is een fluitje van een cent.
Wanneer je iets bijzonders moet...
Wanneer je iets bijzonders moet doen is het soms wat zoeken of de help functie gebruiken. Antwoord is er binnen 2 dagen of eerder.

Taft & Tule

Het is een compleet pakket en scheelt ons veel handmatig verwerken van uren en verlof. Ook de app is super - hij doet wat het doet zonder poespas.

Medewerkers kunnen eenvoudig uren schrijven op diverse soorten projecten, zowel op basis van fixed price als nacalculatie (regie). De gemaakte uren kunnen eenvoudig ingezien en gefactureerd worden.... Medewerkers kunnen eenvoudig uren schrijven op diverse soorten projecten, zowel op basis van fixed price als nacalculatie (regie). De gemaakte uren kunnen eenvoudig ingezien en gefactureerd worden. Ook is de koppeling met het financiële systeem erg waardevol, zodat de projectbeheerder tijdig ziet of betalingen wel of niet gedaan zijn. Een mogelijk verbeterpunt is de relatie tussen verkoopkansen en projecten, maar ook de relatie tussen orders en projecten vind ik nog te mager.

Reactie Yoobi:

Klanten kunnen verbeterpunten naar onze support desk sturen zodat wij deze kunnen beoordelen en evt. op onze product roadmap kunnen plaatsen.

Pegasus

Ik heb veel tools en website uitgeprobeerd, Yoobi is de enige tool die aansluit bij mijn wensen. Yoobi laat me zelf velden toevoegen aan project, zodat ik Jira issues eenvoudig kan koppelen aan de... Ik heb veel tools en website uitgeprobeerd, Yoobi is de enige tool die aansluit bij mijn wensen. Yoobi laat me zelf velden toevoegen aan project, zodat ik Jira issues eenvoudig kan koppelen aan de urenregistratie. Via een Excel export kan ik eenvoudig bepalen hoeveel uur ik heb besteed aan een issue. De één op één koppeling met de facturatie module stelt me in staat om mijn gewerkte uren direct door te belasten aan een klant.

Vragen die ik stelde aan de helpdesk werden snel en vakkundig behandeld. Zeer tevreden over dit product.