Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Favre

Heel prettig. Fijne verkoopster ( Pura )

Roger Verschuren

Ik werd goed en snel geholpen

Francis

Fijne winkelervaring

Veraart

Ontzettend slechte zaak. Bankstel zou begin maart worden geleverd. Het is nu eind maart en nog niets. Toen zou het laatste week of hooguit 1e week april geleverd worden. Net belde ik welke dag... Ontzettend slechte zaak. Bankstel zou begin maart worden geleverd. Het is nu eind maart en nog niets. Toen zou het laatste week of hooguit 1e week april geleverd worden. Net belde ik welke dag volgende week en hebben ze het weer een week uitgesteld. Nu pas weer 2e week van april.šŸ˜” De levering naar Heerlen zit al volgepland zeggen ze, endaarom komt ons bankstel weer een week later. Ongelofelijk hoe ze de mensen voor de gek houden!!!!! Mensen, koop hier niets! Koop in een zaak die zich wel aan de afspraken houden, en die zich moeite doen voor hun klanten. Wel met snelle praatjes verkopen maar de service daarna is zo klant onvriendelijk.
Wij zitten dus al vanaf begin maart op tuinstoelen omdat ze ons beloofd hadden in de eerste 2 weken van maart te leveren.
Verschrikkelijk

de Bree

De ervaring was heel goed.

Gerda Ming

Zeer tevreden. Personeel is vakkundig en vriendelijk. Goede uitleg. Fijne service. Over het geheel uitermate tevreden.

Reemers

Een bank gekocht in heerlen super geholpen

Kim Schutte

Een fijne en goede ervaring