Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

particulier

Goede ontvangst bij binnenkomen en niet direct bij je voor verkoop.
Wij konden rustig rond kijken

Nicole Senden

De verkoper was heel geduldig. Ondanks dat mijn moeder, een op leeftijd zijnde dame, niet helemaal snapte dat de bank die zij mooi vond, maar niet in die kleur en dus door wilde lopen naar de... De verkoper was heel geduldig. Ondanks dat mijn moeder, een op leeftijd zijnde dame, niet helemaal snapte dat de bank die zij mooi vond, maar niet in die kleur en dus door wilde lopen naar de volgende bank, bleef de verkoper geduldig uitleggen dat elke bank in bijna elke kleur en diverse stofsoorten te verkrijgen was. Hele aardig verkoper met als resultaat dat mam een mooie bank in de kleur en stof heeft gekocht die zij mooi vond. Wel nog even vragen of het nu echt die bank, in die kleur en met dat stof zou worden 😆

Sevenich

Goed geholpen paar jaar geleden ook geweest toen mooi banstel gekocht is top en nu ralexsoel gekocht

J. Huntjens

Super, niet opdringerig. Verkoopster was professioneel en dacht met ons meer, Top.

L. Fredrix

Overzichtelijke showroom. Voldoende parkeergelegenheid in de nabijheid. Vriendelijke medewerk(st)ers.

particulier

Prima ervaring. Konden rustig, op ons gemak rondkijken. Er waren genoeg verschillende stijlen te bezichtigen. Toen we onze bank gevonden hadden, was er meteen iemand beschikbaar om ons verder te... Prima ervaring. Konden rustig, op ons gemak rondkijken. Er waren genoeg verschillende stijlen te bezichtigen. Toen we onze bank gevonden hadden, was er meteen iemand beschikbaar om ons verder te helpen. Duidelijke uitleg over mogelijkheden qua opstelling, stof en duurzaamheid. Met een goed en tevreden gevoel, een bank gekocht.

Mevr. Veugelers- van den Bergh

We waren eigenlijk op doek naar een eettafel met stoelen, door het anbod / assortiment hebben we uuteindelijk een heel kamer interieur (muv bankstel) gekocht

Mathijs

Slecht bedrijf, liegen over levertijd.

Sanders / Hellenbrand

Personeel winkel 👍tijdstip van bezorgen 👍maar de bezorging was een nachtmerrie. Eerst moesten we het hele bedrag pinnen anders werd het bankstel niet naar binnen geplaatst. Toen kwamen eerst de... Personeel winkel 👍tijdstip van bezorgen 👍maar de bezorging was een nachtmerrie. Eerst moesten we het hele bedrag pinnen anders werd het bankstel niet naar binnen geplaatst. Toen kwamen eerst de stoelen en toen de bank maar die kregen ze niet door de deur,maar deze kon wel via de achterdeur die was 10 cm breder.we kregen als antwoord dat het onze verantwoording was . De bank bleef dus in de gang staan,en hun gingen mooi weg,maar we hadden wel €90 betaald voor bezorging en de kosten van het bankstel was bijna €4000. Hun willen wel eerst alles betaald hebben voor ze naar binnen gaan dragen ,maar laten ons wel met halve levering achter. Hun zeiden dat ze van abodienst niet zwaar mogen tillen,ik denk dat ze dan het verkeerde beroep hebben gekozen. We hebben een verhuisbedrijf moeten bellen om de bank in de kamer te krijgen, waar de kosten van waren €150 en die hadden we graag terug van woonsquare.