Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

o.mosselman

Zeer goede ervaring koop daar al jaren

Truus Versteegt-Fredrix

Goede service, perfect geholpen.

Wellness and More

Na een verzoek voor een offerte i.v.m. beschadiging door de hond zijn wij toch overgegaan tot de aanschaf van een nieuw bankstel. De vestiging in Heerlen is een representatieve omgeving waarbij de... Na een verzoek voor een offerte i.v.m. beschadiging door de hond zijn wij toch overgegaan tot de aanschaf van een nieuw bankstel. De vestiging in Heerlen is een representatieve omgeving waarbij de mensen zich direct op hun gemak voelen, dus wij ook. Vragen staat vrij is het motto van de afdeling sales, waarbij er geen enkele vorm van "pushen" wordt ervaren maar er ruimte wordt gegeven. Al met al een ontzettend prettige ervaring in relatie tot vestiging Eindhoven.

Welten

Geen service achteraf ,6 stoelen gekocht met wieltjes.
Geen service achteraf ,6 stoelen gekocht met wieltjes.
Na 2 weken liepen de wieltjes tegen de onderkant van de stoel vast.Monteur geweest en deze kwam tot de conclusie dat de wieltjes niet geschikt zijn voor deze stoelen.Gebeld naar woonsqare ,maar boden GEEN oplossing, moesten zelf naar nieuwe wieltjes kopen.

M. Brouwers

Mooie meubels maar niet goed afgeleverd. De tafel zou gemonteerd worden maar ze hadden geen schroeven bij zich, dus nu ligt hier gewoon alles op de grond. Diep teleurgesteld. Wij hebben wel betaald... Mooie meubels maar niet goed afgeleverd. De tafel zou gemonteerd worden maar ze hadden geen schroeven bij zich, dus nu ligt hier gewoon alles op de grond. Diep teleurgesteld. Wij hebben wel betaald om de tafel te monteren, maar krijgen nu dus de schroeven nagestuurd en kunnen het dan zelf in mekaar zetten. Ik vind dit een slechte service. Ik ga zaterdag ook nog langs in Heerlen en wil mijn montagekosten terug betaald krijgen.

Corneth

Mooie winkel met leuke inrichting. Alleen miste we bij veel (salon)tafels en kasten prijzen erbij.

G. Vroemen

Een goede ontvangst en ervaren personeel.

Pleijers

Fijne winkel. Goede bediening