Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Mathijs

Slecht bedrijf, liegen over levertijd.

Sanders / Hellenbrand

Personeel winkel 👍tijdstip van bezorgen 👍maar de bezorging was een nachtmerrie. Eerst moesten we het hele bedrag pinnen anders werd het bankstel niet naar binnen geplaatst. Toen kwamen eerst de... Personeel winkel 👍tijdstip van bezorgen 👍maar de bezorging was een nachtmerrie. Eerst moesten we het hele bedrag pinnen anders werd het bankstel niet naar binnen geplaatst. Toen kwamen eerst de stoelen en toen de bank maar die kregen ze niet door de deur,maar deze kon wel via de achterdeur die was 10 cm breder.we kregen als antwoord dat het onze verantwoording was . De bank bleef dus in de gang staan,en hun gingen mooi weg,maar we hadden wel €90 betaald voor bezorging en de kosten van het bankstel was bijna €4000. Hun willen wel eerst alles betaald hebben voor ze naar binnen gaan dragen ,maar laten ons wel met halve levering achter. Hun zeiden dat ze van abodienst niet zwaar mogen tillen,ik denk dat ze dan het verkeerde beroep hebben gekozen. We hebben een verhuisbedrijf moeten bellen om de bank in de kamer te krijgen, waar de kosten van waren €150 en die hadden we graag terug van woonsquare.

Lanslots

Winkel binnen gelopen rustig rond kunnen kijken. Verkoopster vroeg of ze ons kon helpen, we wilde even rustig rond kijken. Nadat we iets gevonden hebben verkoopster gevraagd offerte op te maken. Ze... Winkel binnen gelopen rustig rond kunnen kijken. Verkoopster vroeg of ze ons kon helpen, we wilde even rustig rond kijken. Nadat we iets gevonden hebben verkoopster gevraagd offerte op te maken. Ze heeft ons goed geholpen met de juiste maten.
Nadat ze de offerte had laten zien hebben we meteen het bankstel besteld.
Hoop hem spoedig geleverd te krijgen.

Smeets

We zijn heel fijn en goed geholpen door uw winkelmedewerkster.

den burger

Zeer slecht

Sushi

Ik ben heel goed geadviseerd, omdat er goed naar mijn wensen geluisterd werd. Ook waardeerde ik de eerlijkheid van de verkoper, zodat de juiste keuzes gemaakt konden worden over bepaalde producten... Ik ben heel goed geadviseerd, omdat er goed naar mijn wensen geluisterd werd. Ook waardeerde ik de eerlijkheid van de verkoper, zodat de juiste keuzes gemaakt konden worden over bepaalde producten en diensten.

Woonsquare heerlen

Verkopers die heel goed en vriendelijk met mij omgingen en open stonden om me te helpen mijn mooi bank te kunnen kopen djw voor jullie hulp ik zal zeker terug komen

Roy Ristenpatt

Levering duurt lang