Bezorging/Afhalen
8.3/10
Collectie meubelen
8.3/10

Larissa

Na een beetje rond gekeken te hebben, werden wij vriendelijk geholpen door een verkoper. Aangezien ik eigenlijk al wist waar ik voor kwam en even te hebben proef gezeten. Was alles snel geregeld en... Na een beetje rond gekeken te hebben, werden wij vriendelijk geholpen door een verkoper. Aangezien ik eigenlijk al wist waar ik voor kwam en even te hebben proef gezeten. Was alles snel geregeld en werd het in orde gemaakt. Na 12 weken heb ik mijn bank gekregen en ben er erg blij mee!

Anita

Vriendelijk en supersnel

Erwin van den Boogaard

Nette winkel, vriendelijke mensen en gezellige bezorgers.

RS

Drama. Bank veel kleiner dan besteld en zit als een betonblok. Hocker veel groter dan besteld en model+pootjes kloppen niet. Veel over gemaild, maar ze blijven bij standpunt: 10% afwijking mag. Over... Drama. Bank veel kleiner dan besteld en zit als een betonblok. Hocker veel groter dan besteld en model+pootjes kloppen niet. Veel over gemaild, maar ze blijven bij standpunt: 10% afwijking mag. Over zitcomfort en de rest van de klachten: wordt volkomen genegeerd. Nooit meer daarheen! Mijn winkel is en blijft Zitmaxx. Super winkel, in alle opzichten.

S.A Nieuwenweg

Heel vriendelijk personeel ook al was het bijna sluitingstijd. Uiteindelijk een prachtige bank gekocht

wens ik niet te geven

Afspraken niet nagekomen en beschadegingen aan levering , we wachten op reaktie en voelen ons bedrogen
zou er niet meer kopen of aanbevelen