7.6/10

Op 25 februari is onze Smeg vaatwasser meegenomen door monteur omdat zoals hij zei het zo niet te kunnen vinden. Na enkele weken eens gebeld, nog niks gevonden, daarna heeft mijn man nogmaals gebeld... Op 25 februari is onze Smeg vaatwasser meegenomen door monteur omdat zoals hij zei het zo niet te kunnen vinden. Na enkele weken eens gebeld, nog niks gevonden, daarna heeft mijn man nogmaals gebeld en nog steeds niets. Daarna gebeld, geen contact. Vandaag 10 mei en zegt hij, kan niet meer gemaakt worden. Hij blijft volhouden dit door te hebben gegeven. Vreemd dat mijn man en ik van niks weten.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Slecht, na paar weken zelf bellen en na 2,5 maand horen kan niet gemaakt worden.

Weert

Verbeterpunten of tips?

Na oordeel de klant op de hoogte stellen

Beste klant,
Beste klant,
Wat ontzettend vervelend. Heel fijn dat u ons op de hoogte stelt van dit probleem. Ik ga uw klacht doorzetten naar een van mijn collega's en we gaan uitzoeken wat hier mis is gegaan. Excuses voor het ongemak!

mick vanKampen-zuiver

De webside was duidelijk

renee was geweldig

purmerend

ik zou het niet weten

Heb de website niet bekeken. Zal goed zijn.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Aardige man. Zou tussen 8 en 11 komen. Hij was er 10.55. Perfect. Vaatwasser was niet te repareren. Hij had al een nieuwe meegenomen. Met mijn kennis is moeilijk te zeggen of mij een poot is... Aardige man. Zou tussen 8 en 11 komen. Hij was er 10.55. Perfect. Vaatwasser was niet te repareren. Hij had al een nieuwe meegenomen. Met mijn kennis is moeilijk te zeggen of mij een poot is uitgedraaid maar ik ga er niet vanuit. Monteur kwam vakkundig en klantvriendelijk over.

Rond Leeuwarden

Verbeterpunten of tips?

Tijdsblok iets te onduidelijk. Misschien kan de monteur bellen als hij onderweg is.

IF Kerkhof

Eindhoven

Nvt

Heel positief was dat ik binnen een half uur na schriftelijke aanvraag, in het weekend, werd gebeld om een afspraak te maken. voor de maandag na het weekend.

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteur kwam iets later dan aangegeven, niet tussen 8-11, maar hij kwam wel,. hij had reserve onderdelen bij zich en kon onze wasmachine goed en snel repareren.

Waalre

Verbeterpunten of tips?

heel positief was dat ik binnen een half uur na schriftelijke aanvraag, werd gebeld om een afspraak te maken, in het weekend.

Frieda

Waardeloos, voor niets zitten wachten!
Afdeling zaandam

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteur kwam niet opdagen, ron aald in Zaandam

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Niet dus, maar besteld in Zaandam

Reageren ! En bevestigen of afzeggen

Beste Frieda,
Wat ontzettend vervelend. Is je afspraak wel telefonisch bevestigd door de monteur, zoals aangegeven in de mailing die je van ons hebt ontvangen? Ik hoor graag van je!
Met...
Beste Frieda,

ben onck

Uitstekend kende de site niet , was er super blij mee,

goed prefect

Westervoort

André

Ziet er goed uit, jammer en schandalig dat er vervolgens niemand komt

Hoe was je ervaring met de monteur?

Hij kwam niet, donderdag afspraak bevestigd voor de maandag tussen 11 en 1400 uur. Snipperdag genomen e n niemand kwam. Geen reactie en geen excuus. Waardeloos!

Niet in Zaandam

Verbeterpunten of tips?

Ff bellen zou al een grote vporuitgang zijn

Beste André,
Met...
Beste André,

Marjolein Reiss

Duidelijke website. Op de website kon ik een voorlopige afspraak maken die daarna telefonisch werd bevestigd.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Alle twee de monteurs hebben prima werk geleverd. De ene monteur heeft duidelijk uitgelegd wat er aan de wasmachine stuk was.(Ook zelf gezien) En de andere monteur heeft de nieuwe wasmachine netjes... Alle twee de monteurs hebben prima werk geleverd. De ene monteur heeft duidelijk uitgelegd wat er aan de wasmachine stuk was.(Ook zelf gezien) En de andere monteur heeft de nieuwe wasmachine netjes aangesloten.

Krommenie

Verbeterpunten of tips?

In de winkel vermelden dat het kan zijn dat de electriciteitskabel niet lang genoeg is en dat daarvoor een aparte monteur en dus een nieuwe afspraak gemaakt moet worden om dat aan te sluiten. De... In de winkel vermelden dat het kan zijn dat de electriciteitskabel niet lang genoeg is en dat daarvoor een aparte monteur en dus een nieuwe afspraak gemaakt moet worden om dat aan te sluiten. De bezorgers van de wasmachine mogen dat niet.

Ruud Peeren

Hoe was je ervaring met de monteur?

Prima vakman, tot tevredenheid afgehandeld

Driewegen