7.6/10
7.4/10
7.4/10

Loek Souisa

Prima service, snel contact.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Dhr Muller zeer ervaren en heel vriendelijk. Prima monteur alles werkt weer ! TOP

Middelburg

Nvt

saskia

Storing met wasmachine, helaas geen tijd binnen 24uur dus paar dagen op monteur moeten wacthten. Lekkage ontdekt en er moet een nieuwe toevoerslang met waterstop geplaatst worden. Onderdeel... Storing met wasmachine, helaas geen tijd binnen 24uur dus paar dagen op monteur moeten wacthten. Lekkage ontdekt en er moet een nieuwe toevoerslang met waterstop geplaatst worden. Onderdeel natuurlijk niet bij de hand dus eerst maar 90euro afrekenen. Dan onderdeel bestellen en terugkomen. Echter blijkt dat ze voor onderdelen de hoofdprijs vragen, minimaal het dubbele van de prijzen die je online ziet (originele onderdelen). Daarbovenop komen dan natuurlijk ook weer de standaard kosten van 69euro. Op die manier wordt je min of meer gedwongen mee te doen aan de vervangingseconomie in plaats van de machine een 2e leven te geven.

Hoe was je ervaring met de monteur?

de monteur was vriendelijk, probleem ligt bij backoffice

amsterdam

Verbeterpunten of tips?

eerlijke prijs voor onderdelen vragen

Anoniem voor veiligheid

Zeer slecht. Ze liegen op de website. Er staat 69 inc voorrijd kosten, btw, diagnose en een half uur aan reparatie. De monteur heeft de droger uit elkaar gehaald en niet kunnen repareren. Liet de... Zeer slecht. Ze liegen op de website. Er staat 69 inc voorrijd kosten, btw, diagnose en een half uur aan reparatie. De monteur heeft de droger uit elkaar gehaald en niet kunnen repareren. Liet de droger met alle onderdelen zo liggen en wilde 70 euro met ons afrekenen. Nadat wij aangaven dat het niet gerepareerd is en dat dan die 70 euro niet klopt, werd de monteur boos en eisde het geld. De monteur was een grote Russische man en wij waren alleen met een kindje van twee. Toen uit angst toch maar afgerekend. Nadat we het bedrijf hier over belde zeiden ze dat het die 70 euro inc 15 min aan diagnose is en niet reparatie. Waarop ik aangaf dat dan de website niet klopt en dat ze een valse advertentie hebben. De man aan de telefoon werd ook pissig en zei dat ze het bij de monteur na gingen vragen. Hier niks meer over gehoord. Ik raad deze oplichters dus zeker niet aan!!!

Hoe was je ervaring met de monteur?

Zeer slecht. Een dreigende man!

Dam

Verbeterpunten of tips?

Eerlijk advertentie en betere klantvriendelijkheid

Gill

Nvt

Spijkenisse

Verbeterpunten of tips?

Hij is nooit langs gekomen ook niet gebeld en via telnr onbereikbaar

Herman Kooijman

Goed.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Eerst goed daarna heel slecht. De klus werd goed uitgevoerd, maar bij het uithalen van de vaatwasser is de vloer beschadigd. Toen we dit aan de medewerker van Diels in Utrecht vertelden, werd ons... Eerst goed daarna heel slecht. De klus werd goed uitgevoerd, maar bij het uithalen van de vaatwasser is de vloer beschadigd. Toen we dit aan de medewerker van Diels in Utrecht vertelden, werd ons gezegd dat de beschadiging vanzelf zou verdwijnen. Er werd ongelofelijk bot en (klant) onvriendelijk gereageerd. De medewerker zei dat hij de vaatwasser toch niet op zijn nek kon nemen. Zij vonden dat ze voldoende bescherming hadden aangebracht dmv onze handdoeken.
Na nog een telefoontje vertelde een andere medewerker dat we de vaatwasser er zelf uit hadden moeten halen, terwijl ons dat niet was verteld. Ook deze medewerker had geen enkel begrip voor de situatie, sterker nog het leek hem niets te interesseren.
Hij liet ons niet uitpraten en vond dat de beschadiging niet hoefde te worden vergoed, want als je met smerige schoenen bij een klant binnenkomt hoef je dat ook niet te vergoeden.
Ook deze medewerker beweerde dat de beschadiging vanzelf weg zou gaan, terwijl deze er na 4 weken nog steeds zit.

Utrecht

Verbeterpunten of tips?

Zich inleven in de klant. Beter bereikbaar zijn, professioneler en klantvriendelijker reageren. Verantwoordelijkheid nemen voor de ontstane schade bij een klant.

Strijbos

Redelijk

Hoe was je ervaring met de monteur?

Aardige man maar hij heeft niet eens de wasdroger bekeken. stak een algemeen verhaal af over warmtepomp drogers met de bekende tekst dat een reparatie even duur zal zijn als een nieuwe machine. Toen... Aardige man maar hij heeft niet eens de wasdroger bekeken. stak een algemeen verhaal af over warmtepomp drogers met de bekende tekst dat een reparatie even duur zal zijn als een nieuwe machine. Toen ik vroeg waarom dit advies niet telefonisch had gekund als je de machine toch niet bekijkt kreeg ik een vaag antwoord over mensen die niet deskundig zijn aan de telefoon. Telefonisch was wat mij betreft wel veel goedkoper geweest voor deze informatie dan nu 79 euro voorrijkosten te betalen.
Meteen dezelfde dag werd ik al gebeld door het bedrijf of ik een nieuwe droger bij ze wilde kopen, grappig!
Ik heb de filters nog maar eens schoongemaakt en ontdekt dat de droger het op sommige standen wel goed doet. Dus de analyse van het probleem was ook nog eens volkomen verkeerd.
Wat waardeloos dit.
Mis de oude tijden en mijn vader die alles kan fixen.

Amsterdam

zie boven

Witgoed website

Monteur had geen ervaring

Nl

Verbeterpunten of tips?

Oplossing zoeken met een klant

KR

1 min kijken. Ofja weet niet wat jullie kijken noemen; maar er is letterlijk niks open gemaakt of aangraakt. Niet eens een diagnose maar gelijk: tsja beter een nieuwe kopen. Prima als dat zo zou zijn ivm de leeftijd van het apparaat, maar je betaalt wel even €72 voor niks. Je had ook gelijk telefonisch kunnen zeggen dat we beter een nieuwe kunnen kopen.

Enkel rijkosten zou ik nog begrijpen.
Ja als je dan een nieuwe via de monteur aanschaft krijg je korting.
€72 is volgens jullie site voorrijkosten, diagnose en reparatie. Geen diagnose of reparatie gehad.
Belachelijk

NL

Lees maar bovenstaand

Ubert de

De monteur heeft een nieuwe pomp geplaatst. Vakkundig en vriendelijk gemaakt de Whirlpool wasmachine.

Uitstekend.👍👍👏👏😄

Hoogvliet

Geen. Is topwerk.

Jw

Duidelijk

Hoe was je ervaring met de monteur?

De ervaring was top , rustige man die gelijk helder en duidelijk aangaf wat het probleem was en gelukkig ook de reparatie kon uitvoeren

Houten