7.6/10
7.4/10
7.4/10

Nooit gezien

Hoe was je ervaring met de monteur?

Nou ik had op internet aangegeven welke dag, kreeg bericht terug over het tijdvak, was de monteur 3 kwartier te vroeg, gelukkig wilde hij wel even wachten. Deur viel open is een nieuw setje ingezet... Nou ik had op internet aangegeven welke dag, kreeg bericht terug over het tijdvak, was de monteur 3 kwartier te vroeg, gelukkig wilde hij wel even wachten. Deur viel open is een nieuw setje ingezet maar gaat nu niet bepaald soepel open, lijkt niet helemaal goed afgesteld. Ik vind 120 euro voor 15 minuten werk wel heel erg duur en dan is het niet eens 100% in orde!

Delft

Controleren of er echt 100% verbetering is,
Op afgesproken tijd komen, en beetje goedkoper mag ook wel zeg!

Goedendag,
Bedankt voor je feedback, hier worden wij beter van. Wij zullen dit met de monteur bespreken, want dit klinkt niet als een optimale Witgoed.website-ervaring.
Met vriendelijke...
Goedendag,
Jorrit van Witgoed.website

Astrid Jansen

Duidelijk en direct

Hoe was je ervaring met de monteur?

Zeer goede ervaring .Alles perfect gemaakt ondanks de pelgrim afwasmachine .

Haarlem

Goede ervaring

Hoe was je ervaring met de monteur?

nou de ervaring was goed kwam op de afgesproken tijd hij heeft de wasmachine niet kunnen maken maar heeft alles geprobeert ik hoefde niet eens meer tebetalen terwijl hij al over de tijd was

Arnemuiden

Verbeterpunten of tips?

hij kon hem niet maken ,maar omdat het dan veel duurder werd

JMF van Kol

Goed Duidelijk Overzichtelijk

Hoe was je ervaring met de monteur?

Prima , goede snelle service en duidelijke uitleg en plan van aanpak
En zeker niet te duur

Veldhoven

Andre Geusebroek

Was duidelijk maar je heb er niks aan

Hoe was je ervaring met de monteur?

Slecht bedrijf monteur komt niet opdagen en slechte communicatie er zijn betere bedrijven

Niet langsgekomen

Betrouwbaarheid

Goed, duidelijk

Hoe was je ervaring met de monteur?

Was er supersnel, deskundig en vriendelijk

Delfgauw

Eric

Geen echt oordeel , niet goed bekeken.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Vriendelijke man . Komt vakkundig over.

Groningen

Graag een exacte tijd aangeven i.p.v. tussen 14.00-16.00

Mw. Dirkse

Niet van toepassing

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteur was vriendelijk en kwam vakkundig over. Echter, nadat de diagnose was gesteld moesten win nog 2 dsgen wachten op het bestekde onderdeel. Dat kan natuurlijk gebeuren. Nadat na 2 dagen de... De monteur was vriendelijk en kwam vakkundig over. Echter, nadat de diagnose was gesteld moesten win nog 2 dsgen wachten op het bestekde onderdeel. Dat kan natuurlijk gebeuren. Nadat na 2 dagen de reparatie was uitgevoerd , vertelde de monteur dat de wasmachine weer klaar was voor gebruik. We moesten dan nog wel 24 uur wachten. Dit vonden wij wel wat vreemd. Na 24 uur wilde win de wasmachine gaan gebruiken, maar helaas de wasmachine gaf nog steeds dezelfde fout code aan. Toen ik belde en vertelde dat de wasmachine nog steeds stuk is, gaf de dame aan de andere kant van de lijn aan dat er bij haar een systeemstorinf was. Ze zou mij met een uurtje, als alles mee zat terug bellen. Toen dat niet gebeurde, ben ik zelf gaan bellen. Ik kreeg het bandje te horen met: dit telefoongesprek kan gebruikt worden voor .... etc. En jawel..... ik word gewoon tot 4x toe weggedrukt!!!!!!
Boos teleurgesteld, 260 euro armer en nog steeds een kapotte wasmachine!!!!!!

Als deze firma alsnog de reparatie naar tevredenheid gaat repareren, zal ik deze review aanpassen.

Ede

Zie boven

Beste klant,
Wat ontzettend vervelend. Heel fijn dat u ons op de hoogte stelt van dit probleem. Ik ga uw klacht doorzetten naar een van mijn collega's en we gaan uitzoeken wat hier mis is gegaan. Excuses voor het ongemak!
Eva van Witgoed.website

Via Google ben ik op deze website terecht gekomen. De site spraak me meteen aan. Duidelijk to the point informatie en helemaal top dat je een afspraak kan maken door een dag en een dagdeel uit te... Via Google ben ik op deze website terecht gekomen. De site spraak me meteen aan. Duidelijk to the point informatie en helemaal top dat je een afspraak kan maken door een dag en een dagdeel uit te kiezen. Snelle reactie via de mail als voorlopige bevestiging. Vrij snel daarna een bevestiging dat de monteur langs zou komen. Zal zeker mijn positieve ervaring met vrienden en kennissen delen en mocht er in de toekomst een van mijn witgoed apparaten stuk zijn, zal ik zeker weer op deze site een afspraak maken.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Kan niet anders zeggen dan uitstekend. Monteur kwam op het afgesproken dagdeel. Een vriendelijke man die een zeer deskundige indruk maakte en een uitstekende reparatie uitvoerde.
Hij gaf ook...
Hij gaf ook nog enkele goede tips m.b.t. vaatwasmachine.

Gorinchem

Nee ervaring was top

Op 25 februari is onze Smeg vaatwasser meegenomen door monteur omdat zoals hij zei het zo niet te kunnen vinden. Na enkele weken eens gebeld, nog niks gevonden, daarna heeft mijn man nogmaals gebeld... Op 25 februari is onze Smeg vaatwasser meegenomen door monteur omdat zoals hij zei het zo niet te kunnen vinden. Na enkele weken eens gebeld, nog niks gevonden, daarna heeft mijn man nogmaals gebeld en nog steeds niets. Daarna gebeld, geen contact. Vandaag 10 mei en zegt hij, kan niet meer gemaakt worden. Hij blijft volhouden dit door te hebben gegeven. Vreemd dat mijn man en ik van niks weten.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Slecht, na paar weken zelf bellen en na 2,5 maand horen kan niet gemaakt worden.

Weert

Verbeterpunten of tips?

Na oordeel de klant op de hoogte stellen

Eva van Witgoed.website