7.6/10
7.4/10

Dircks

Goede informatie.

Hoe was je ervaring met de monteur?

perfect. Heeft zich netjes voorgesteld. Heeft goed werk geleverd.

Landgraaf

geen verbeterpunten.

Isabella

Goed! Snel aan de telefoon afspraak kunnen maken en monteur was vakkundig en snel klaar.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Goed, professionele service, had goede kennis.

Utrecht

Verbeterpunten of tips?

Iets meer info over bedrijf op website

Prima, afspraak was snel gemaakt. gelukkig op korte termijn.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Prima, deed zijn werk. Rustige en vakkundige man!

Zoetermeer

Verbeterpunten of tips?

Iets meer uitleg wat er stuk was.

R. De Boer

Gelukkig hebben we via jullie een betrouwbare monteur kunnen vinden....Snel en goed geregeld.

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteur die vorige week onze droger inspecteerde was goed en betrouwbaar! Hij heeft ons super geadviseerd en geholpen

Hoofddorp

Verbeterpunten of tips?

Wellicht nog meer waarschuwen voor fraude gevoeligheid...oals onze monteur ook heeft uitgelegd.

Broer

Niet betrouwbaar

Niet gezien

Utrecht

Verbeterpunten of tips?

Kom opdagen en neem de telefoon op

Reactie Witgoed.website:

Beste klant,
Beste klant,
Het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft gehad met ons platform. Normaal gesproken gaan de afspraken die in Utrecht worden gemaakt goed. Daarom nemen we dit ook serieus en is dit naar de monteur doorgestuurd om te voorkomen dat het nog een keer gebeurd.
Nogmaals excuses voor het ongemak wat u beleeft heeft.
Jesse van witgoed.website

Tina

Kijk uit voor oplichting. Foute monteurs!

Hoe was je ervaring met de monteur?

Donderdagmorgen 13 Aug 2020 belde ik Wouters Witgoed omdat mijn koelkast al dagen lang niet goed koelde. Ik vertelde dat mijn koelkast een maand over zijn garantie periode is, dat ik het wel vreemd... Donderdagmorgen 13 Aug 2020 belde ik Wouters Witgoed omdat mijn koelkast al dagen lang niet goed koelde. Ik vertelde dat mijn koelkast een maand over zijn garantie periode is, dat ik het wel vreemd vind. S’middags kwam de monteur, voelde de compressor en gaf aan dat ie warm is en dat het kapot is en het kwestie van tijd is voor de diepvries het ook begeeft. Hij vertelde dat de koelkast vervangen moet worden. Ik zei dat het raar is, de koelkast is net over zijn garantie. Hij zei dat ik Liebherr kan bellen, misschien kunnen ze wat betekenen. Ik rekende voorrijkosten af, hij vertrok. Een beetje bekomen van de slechte nieuws belde ik Liebherr. De medewerker vertelde me dat de koelkast onmogelijk kapot kan zijn, vraagde een aantal vragen en kwam tot de conclusie dat mijn diepvries (No Frost apparaat) een ijslaagje heeft waardoor de apparaat zich focust op de vriezer en de koelkast minder goed koelt. Advies was uitzetten, 48 uur open laten staan, aanzetten en op temperatuur laten komen. De medewerker gaf ook aan dat ik mijn geld maar moest terug vragen bij Wouters Witgoed. Hetzelfde avond kwart over 5 belde Wouters Witgoed en zei dat de monteur vertelde dat ons koelkast vervangen moest worden, of ze ons verder van dienst konden zijn. Ik vertelde wat Liebherr service medewerker zei. Ik gaf aan dat ik over een aantal dagen terugbel als de koelkast niet kapot is. De koelkast en diepvries werken nu prima. Dus ik belde om mijn geld terug te vragen vanwege de verkeerde diagnose. Hij weigerde want ze waren er geweest. Ook wilde hij niet gedeeltelijk geld teruggeven. Hele discussie gehad. Ik heb hem gezegd dat ik het oplichterij vind. Eerst verkeerde diagnose en dan een andere koelkast proberen verkopen. (En de oude doorverkopen zeker?) Ik heb gezegd dat ik dit op internet ga zetten. Hij zei dat ik het maar moet doen. Zijn hele houding geeft mij het gevoel dat het een algemene gang van zaken is. Goede klantenservice schijn niet belangrijk te zijn.

Almere

Graag goed geschoold personeel

Reactie Witgoed.website:

Beste Tina,
Beste Tina,
Het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft gehad met ons platform en de desbetreffende aangesloten monteur. Normaal krijgen we vaak positieve feedback terug voor deze regio waardoor ik het alleen maar meer betreur dat het nu niet goed is gegaan.
De voorrij- en diagnosekosten zijn kosten die (of het apparaat gerepareerd kan worden of niet) altijd betaald moeten worden voor de gemaakte uren. Het spijt me dat u hier niet samen met het bedrijf bent uitgekomen.
Uw verhaal is doorgegeven aan het reparatiebedrijf. Ik hoop dat uw witgoed apparaat gerepareerd is en u voortaan beter geholpen wordt.

M v Dijk

Helder

Hoe was je ervaring met de monteur?

Zeer goed, droger heeft het nog nooit zo goed gedaan. Goede prijsafspraak vooraf en monteur was ruim op tijd

Almere

Arend

Duidelijk en makkelijk.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Geweldig. Marek kwam zijn afspraak goed na, repareerde kundig en testte na afloop en liet het ook zien.

Landsmeer

Mark

Zeer goed

Hoe was je ervaring met de monteur?

Marek was een vriendelijke en kundig monteur. Hij is duidelijk monteur die onze afwasmachine wilde repareren (wat ook is gelukt) en geen verkoper. Zijn doel was zeker niet het verkopen van nieuwe... Marek was een vriendelijke en kundig monteur. Hij is duidelijk monteur die onze afwasmachine wilde repareren (wat ook is gelukt) en geen verkoper. Zijn doel was zeker niet het verkopen van nieuwe onderdelen.

Hoogkarspel

Jeannet

Kon goed de weg vinden, bellen voor afspraak duidelijk.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Tussen 10 en 12 werd net 12.05. Vriendelijke monteur, was duidelijk, snel, heeft het probleem met de wasmachine opgelost.

Dordrecht