7.6/10
7.4/10

Paul Kam

Duidelijk, makkelijk te verkennen

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteurs zijn duidelijk ervaren en enthousiast in hun werk. Ik was verbaasd hoe snel ze mijn wasmachine hadden gerepareerd en afgeleverd, binnen 30 uur. Ook was ik erg blij dat er geen... De monteurs zijn duidelijk ervaren en enthousiast in hun werk. Ik was verbaasd hoe snel ze mijn wasmachine hadden gerepareerd en afgeleverd, binnen 30 uur. Ook was ik erg blij dat er geen onverwachte extra kosten bij kwamen achteraf.

Utrecht

Verbeterpunten of tips?

Een trappen steekwagen zou een aanrader zijn voor gebouwen zonder lift, zoals de mijne.

Witgoed

Heel goed. Wat er staat is wat je krijgt.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Zeer vriendelijke en kundige monteur. Komt beloften na en is heel open over wat hij doet terwijl hij bezig is. Laat je mee kijken en legt uit wat er aan de hand is. Denkt ook echt mee of het... Zeer vriendelijke en kundige monteur. Komt beloften na en is heel open over wat hij doet terwijl hij bezig is. Laat je mee kijken en legt uit wat er aan de hand is. Denkt ook echt mee of het apparaat de reparatie waard is en denkt vooral in duurzaamheid.

Ik zou hem 1000% aan iedereen aanraden.

Amsterdam

Geen verbeterpunten.

Ron

Goed en vakkundig

Zeer vriendelijke man

Zoetermeer

Mariëlle

Heel fijn bedrijf, geen hoge tarieven en supersnel geregeld. Kortom een aanrader!

Snel en heel vrolijk

Badhoevedorp

Ga zo door

Weisz

Website is heel overzichtelijk

Hoe was je ervaring met de monteur?

Monteur was heel vriendelijk en behulpzaam

Arnhem

Verbeterpunten of tips?

Iets duidelijker zijn over de aankomsttijd

Familie

Ze geven aan snel te kunnen komen, maar dit duurt minimaal twee werkdagen. Voor snelheid kun je dus beter verder zoeken.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Niet gekomen ivm te lange wachttijd

Noord Holland

Verbeterpunten of tips?

Geen beloftes doen die je niet waar kan maken

Reactie Witgoed.website:

Goedendag,
Goedendag,
Wat vervelend dat u niet binnen 24 uur geholpen kon worden. Dit is ons streven en lukt in meer dan 90 % van de gevallen, helaas was dit bij u niet het geval. Wij hebben de monteur hierop aangesproken en hij heeft beloofd zijn agenda beter in te delen.
Gezien er uiteindelijk geen afspraak is gemaakt en dus ook geen ervaring qua reparatie van uw witgoed, hebben wij u verzocht uw review te herzien. Dit omdat de dienst uiteindelijk niet besteld en dus ook niet geleverd is.
Wij hopen u een andere keer wel van dienst te zijn.
Jorrit van Witgoed.website

R

Hoe was je ervaring met de monteur?

Goed en vak kundig medewerker ( Jasin)

Rotterdam

Verbeterpunten of tips?

Duidelijker op de site aangeven ivm betaling

Janette

Heel goed, mijn vaatwasser is dezelfde dag nog vakkundig gerepareerd tegen een zeer schappelijke prijs. Aardige man met kennis van zaken.

Zeer professioneel en adequaat

Middelburg

Maes Law BV

Goeie kerels, helder, snel en eerlijk. Geen geleuter zoals de vorige monteur (“ik mag niks verplaatsen”).

Prima.

Amsterdam

Verbeterpunten of tips?

Zo moeten alle reparateurs zijn.

Groot

Goed alleen te laat

Zaandam

Verbeterpunten of tips?

Bellen als het later wordt.