Frank Kuster

Prettig contact, wel persoonlijke aandacht, kortom zeer aan te bevelen.

Menno

Zeer goede ervaring voor de 2e keer

Pim

Hele slechte opvolging.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank u wel voor uw genomen moeite.
Dank u wel voor uw genomen moeite.
Gelukkig wilde u na uw eerste negatieve ervaring met ons, alsnog met ons samenwerken en konden wij alsnog voor u aan de slag. Inmiddels hebben wij veel contact gehad en uw auto ook kunnen verkopen samen.

Slin Snam

Binnen half uur reageerde Dylan met een prima bod, nadat ik de auto had aangeboden. Vandaag, 2wk later, is de auto opgehaald.
Zeer positieve ervaring.
Snelle reactie van Dylan
Reëel...
Zeer positieve ervaring.
Snelle reactie van Dylan
Reëel bod
Snelle reactie van autobedrijf
Binnen 2wk auto opgehaald
Ter plaatse afgerekend en vrijwaring
Kortom top geregeld.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Wat goed om te horen dat alles top geregeld is en u met succes uw auto heeft kunnen verkopen dankzij ons team.

S.Hofdom

Zeer zeer slecht

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank u wel voor het laten weten wat u van ons bedrijf vindt en uiteraard vervelend dat u onze dienstverlening als zeer zeer slecht waardeert. We hebben u al vaak gebeld, maar krijgen u niet te... Dank u wel voor het laten weten wat u van ons bedrijf vindt en uiteraard vervelend dat u onze dienstverlening als zeer zeer slecht waardeert. We hebben u al vaak gebeld, maar krijgen u niet te pakken. We hadden namelijk graag ontdekt waarom u deze mening heeft en deze voor u opgelost, voor ons is dit nu helaas een mysterie.

Jo

Vriendelijk en snel

Visser

Goede service. Goed contact, goed geregeld allemaal.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Mooi dat alles goed geregeld is

Ed

Prettig en snel geholpen. Met een realistisch bod.

Harrie Strijthagen

Zeer goed

Fijn om te horen!

Mirko

Erg slechte ervaring met dit bedrijf. Had mijn auto aangemeld met een vraagprijs gebaseerd op internet prijzen. Meneer aan de telefoon claimde deze auto's voor €5.000 minder op gaspedaal.nl te zien... Erg slechte ervaring met dit bedrijf. Had mijn auto aangemeld met een vraagprijs gebaseerd op internet prijzen. Meneer aan de telefoon claimde deze auto's voor €5.000 minder op gaspedaal.nl te zien staan, maar dit is helemaal niet waar. Goedkoopste vergelijkbare model was rond mijn vraagprijs. Klinkt als express onderbieden om de prijs te drukken.