Klantenservice
Tevredenheid over de aankoop
Levering
Nazorg

Ronald

Super wijnwinkel met goed advies.

Pluspunten

Goed assortiment, kennis van wijn en spijs

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Beste Familie Visser, Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Mede door jullie enthousiasme en goede smaak kan BeauVin zulke mooie wijnen blijven aanbieden.
Vineuse groet

Valérie

Veel kennis; mooie selectie van zuivere wijnen

Pluspunten

Kwaliteit, diversiteit en kennis

Niet

Jeffrey

Altijd goed en vriendelijk advies. Zeer veel kennis en een ruim aanbod in alle prijsklassen. Onze vaste wijnwinkel.

Pluspunten

Goede service en een goed assortiment.

Verbeterpunten of advies

Ik zou geen verbeterpunten weten.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Dag Jeffrey, Dankjewel voor de dikke voldoende voor BeauVin. Wij proberen voor iedereen de juiste wijn te selecteren die in haar/zijn smaak ligt.
Met vineuse groeten

Hans Rosier

Uitgebreide sortering, stipte levering

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Beste heer Rosier Hartelijk dank voor deze dikke voldoende. Laat de wijn u smaken en 'de gouden geit'' is besteld, zodra deze in Alkmaar is aangekomen krijgt u bericht
Vineuse groet, Gjalt de...
Vineuse groet, Gjalt de Vries

Lekkere wijn, uitstekende snelle bezorgservice!

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Beste mevrouw Biegel, bedankt voor deze topbeoordeling. 'Uw wijn' en nog andere wijnen van dit tophuis staan zondag 28 oktober op onze BeauVin Najaarsproeverij open voor u om te proeven. Ik raad u... Beste mevrouw Biegel, bedankt voor deze topbeoordeling. 'Uw wijn' en nog andere wijnen van dit tophuis staan zondag 28 oktober op onze BeauVin Najaarsproeverij open voor u om te proeven. Ik raad u aan om met de trein te komen. Directe verbinding van H>A. Kijk op de website voor verdere informatie.
Met vineuse groeten Gjalt de Vries

Uitstekend

Pluspunten

Eigenaar is een bevlogen connaisseur.

Nee.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Dag Pim, Hartelijk dank voor jou dikke voldoende en voor jou ambassadeurschap! Wij blijven ons best doen om voor iedereen zijn/haar favoriete wijn te selecteren.
Met vineuse groet Gjalt de Vries

Mooi assortiment en goede service.

Verbeterpunten of advies

Persoonkijk briefje of klein kadootje (wijndop oid) bij bestellingen boven de €200,-

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Goedemorgen, Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Mooie klassieke Bordeaux. Misschien alvast goed te weten dat wij in oktober zes zeer fraaie wijnen uit Bordeaux gaan aanbieden.
Met...
Met vineuse groeten, Gjalt de Vries

Martin Hartog

Nog nooit meegemaakt, vrijdagmiddag wijn besteld, zaterdagochtend om 8.15 uur aan huis geleverd! Service bestaat dus nog, en heerlijke wijnen op de koop toe, hulde !

Pluspunten

Super snelle levering, regelmatig proeverijen, en een uitstekende collectie wijnen.

Reactie Wijnhandel Beauvin:

Geachte heer Hartog, Hartelijk dank voor u zeer positieve reactie. Ja ik had vanuit HHW(zus) een seintje doorgekregen dat jullie helemaal droog stonden dus snel in de auto naar 'Broek' (!) Geniet... Geachte heer Hartog, Hartelijk dank voor u zeer positieve reactie. Ja ik had vanuit HHW(zus) een seintje doorgekregen dat jullie helemaal droog stonden dus snel in de auto naar 'Broek' (!) Geniet ervan.
Met vineuze groet Gjalt de Vries

Leonard Toepoel

Lekkere rode wijnen voor een zeer redelijke prijs en wat een vriendelijke bediening en goede bezorgservice!!

Alina Uijl

Prachtige wijnwinkel met zeer kundige en gepassioneerde eigenaar! Uitgebreid assortiment met fijne bekende wijnen maar ook de mogelijkheid om je smaak te verbreden. Hierbij word je altijd prima... Prachtige wijnwinkel met zeer kundige en gepassioneerde eigenaar! Uitgebreid assortiment met fijne bekende wijnen maar ook de mogelijkheid om je smaak te verbreden. Hierbij word je altijd prima geadviseerd! Favoriete wijnwinkel van Alkmaar!