Maarten Bijleveld

Duidelijke site, makkelijk bestelproces behulpzame backoffice

Service. Je kunt altijd telefonisch advies vragen.

ANWB Rijopleiding Eindhoven

Als TOP! ervaren

AdSchuringSpoordiensten

Via site geregeld

snelle service

ArchYves

Zeer fijn

Medewerker belde om even te overleggen over de bezorging. Wat de beste opties waren om mijn (misschien wel afwijkende bestelling) in goede staat bij me te krijgen. Dit heb ik zeer op prijs gesteld.... Medewerker belde om even te overleggen over de bezorging. Wat de beste opties waren om mijn (misschien wel afwijkende bestelling) in goede staat bij me te krijgen. Dit heb ik zeer op prijs gesteld. Grote pluim.

Nee

Cindy

Ik heb een wijnkado laten bezorgen voor de opening van een nieuwe vestiging.

Om zeker te weten dat het geschenk de volgende dag geleverd werd heb ik telefonisch contact opgenomen. Er werd bevestigd dat het pakket mee ging de volgende dag. Tevens gaven ze de tip een... Om zeker te weten dat het geschenk de volgende dag geleverd werd heb ik telefonisch contact opgenomen. Er werd bevestigd dat het pakket mee ging de volgende dag. Tevens gaven ze de tip een persoonlijke tekst toe te voegen in de bestelling, zij zouden er dan een handgeschreven kaartje met deze tekst bij doen. Heel attent en persoonlijk.

Universiteit van Amsterdam/Margreet Kroon

Sinds enkele jaren bestel ik 10 keer per jaar wijn voor gastsprekers van onze cursus. "Wijngeschenken" is zeer flexibel, levert goede wijnen en de aflevering ervan is zeer snel.

Men denkt mee met de klant; de levering is punctueel.

Apart Internet & Hosting

Snel geregeld, ook zelf af te halen.

Goede telefonische klantenservice

N.v.t.

Schipper

Top!

Mooie, bijzondere producten

Rob

Goed, snel en vriendelijk!

leuk dat er een wijnfles bij de levering zat en weet direct antwoord op de vragen.

Gravex Vastgoedkundigen

Buitengewoon tevreden!

Ja, voor het bestellen van het artikel, even telefonisch contact gezocht om te vragen wie het pakketje en wanneer zou afleveren, mijn vraag werd helder beantwoord.

Nee, ik zal in de toekomst nog wel vaker aldaar bestellen. Het pakket, een picknickmand is bij degene die het uiteindelijk mocht ontvangen voor haar verjaardag als een grote verrassing aanvaardt.